Followers

Feb 9, 2012

Sebutir Beras Ibarat Setitik Peluh Petani

 Petani yg berjaya : eMMe

Petani yg berjaya : Ain

19 princes N princess Yg Sweet:

eT said...

cam tampal jek muka tu...hehe

.: iEyLa :. said...

haha..apsal plak tangan akk panjang lebih lak nih..haha

eMMe said...

@eT kat Muzium Padi ni, letak je kepala kat situ...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

muzium padi tu dekat la dgn rumah kakD...

Ena said...

heheh...

pandai ekk wat editing gini.. sekali pandai tak pasan.. :)

Mrs Nageb said...

wah dah jadi petani pulak ya..hehehehehe

eKa said...

emme... mcm kat muzium padi je


tp skali tgk mmg cam real je

eita said...

hahaha....begini punyer ayu leh ke wat padi ni hah?...

Lina Rahim said...

wah petani berjaya...kayo makcik, kayo makcik..

cheqna said...

sesuai gitu...hehehe

R.R.Z said...

Ain? macam pernahh lihat je..

ain ex bkpp gak ke?

R.R.Z said...

Ain? macam pernahh lihat je..

ain ex bkpp gak ke?

eMMe said...

@R.R.Z iyooo Rosz, Ain ex BKPP la sayang... akak jumpe dia kat Alor Star..mmg plan nak jumpe Ain, coz dah lama tak jumpa kan...

BERT said...

sekali pandang nampak real.. 2 kali pandang baru senyum ahahaha kretipp

Mama Gee said...

Gambar yg ke 2 tu takleh blah la emee...kepala kecikkk heheheeh

Eye_nee said...

Petani jaya lah pulak dahhhhh...heheh...

eMMe said...

@BERT kalo ke Alor Star, jgn lupe singgah Muzium Padi tau...

eMMe said...

@Mama Gee heeeee~ pelik kan, gelak la mama... tak kisah, hahaha... nk gelak gak, heeee~

a.samad jaafar said...

gambo itu buat saya tersenyum!

Post a Comment

tq 4ur comments~