Followers

Feb 29, 2012

Wordless Wednesday: Syoknye kalo Pandai Masak cam nih..

Assalamualaikum wbt
gambar ni di ambil pada Jumaat lepas
24.2.2012
Dinner di Malee Restoran, Dengkil
sedap.berselera. kene dgn tekak kami berdua
Ikan kembung masak Radprik
Sedapppppnyeww...
Kailan Ikan Masin
Sambal belacan dgn Ulam

eh! Wordless la
lupeeee~ heeeee....~

28 princes N princess Yg Sweet:

cheqna said...

x jadi wordless doh ni hehehehe

BERT said...

adoihhhhhhhhhh lapaq nye perot tengok ni huhuh

Mrs Nageb said...

Perghhh kecur air liur.... :)

Amy Syaquena said...

kailan tue buat amy terliur la..

.: iEyLa :. said...

akak kan pandai masak...
lagi hebat kan.. :)

NM02 said...

ala... entah2 dia yg masak semua tu... hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

dengkil??cam pernh p aje..

Sidratul Muntaha said...

ngences..
dengkil?
belah mana ni?
klu balik labohan dagang ruamh atok
mmg la lalu klu nka cari rojak sedap kat dengkil tu

pipoq said...

ooo..mudah je tu..hehehe

~diAhOntHeblOg~ said...

kannn...best kan..ssh nk masak ala2 thai ni..hehe

ieda said...

ekeek sedap2 ..
akak dah pernah masak macam tuu
ekekek tapi x tahulah kalau x sesedap yg akak masak ;)

So Shy Lady said...

apa ni kok bisa lupa in he..he...
sminggu ni byk kali bc psal malee. harus ku terjah jua nmpak gayanya! taste ambo tuh

-Sara- said...

cedapnyaaa :)

FirZie83 said...

dapnya...yumyum ;p

munna said...

tak pernah pulak kak munna makan ikan kembung masak paprik... nak cuba order lah nanti

qaseh johanna said...

uit...ikan kembong paprik..? lain sungguh tu...nk kena try ni..hihi simple je emme...tutp mata pon boleh masak..hehehe

**berlagak pulak kt blog org..! ;p

wahida said...

ikan kembung masak paprik? serius festaim dgr ni...

eKa said...

radprik??? 1st time dgr ni
paprik penah la dgr nya

eMMe said...

@qaseh johanna bukan PAPRIK, RADPRIK, Masakan Thai...

eMMe said...

@wahida Kak, Radprik la kak...

Ena said...

me,

ena lom lunch lg tau.. dah petang ni.. lapornyerrrrrrrrrrrrrr... sob sob

Roz said...

aku xsempat mkn tghari..lapar ni..ko buat aku rasa lagi kelaparan laaa..

pegi mkn sedap2..ko xnak ajak aku yer...hihi

MulutPayau said...

sedapnya dik....
kalau akak dapat makanan ni pun mmng tak pndang kiri kanan dah ni...

Uncle Jonni said...

kailan ikan masin? peberet tu...
huhuhu...

mmmmmm...

anisalya said...

kena belajar masak la akalu nak makan sedap macam ni. hehehe...

Cho Zila said...

ehm nampakpun dah tau sedapnyer esp yang ikan kembung papriktu.. sambal belacan tak usah ceritaler lagiler menambah selera. camner baru nak kurangkan makan nasi dah teringat nak makan nasi...

eita said...

sungguh menyelerakan...

zati embong said...

wah,mkn ber2,knyang sgt2 nih,hihi

Post a Comment

tq 4ur comments~