Followers

Feb 12, 2012

Di Opis hari ini~

Hai alls~
Saya baru sampai opis
Ada kerja
kerja apa?
kerja update blog le
kikikiki...

Sebenarnya sebentar lagi
akan ke Marriot Hotel, Putrajaya...
ada reherseal ptg ni
saya jadi gadis dulang
dok atas pentas (auwww~ malunya, mesti ramai tgk...hehe~)
gadis tuuuuu~ hahaha~~~
esok pagi Majlis sebenar
Menteri turun tau
ade wartawan
kameraman
fotographer
harap muka masuk tv
hahahaha~
Majlis apa?
Majlis Kecemerlangan Sukan IPT 2011
esok, 13hb Februari 2012
jam 10.30 -1.00 ptg.

15 princes N princess Yg Sweet:

cheqna said...

senang je nak masuk tv..ikut je kemana kameraman tu pergi..hahahahaha

eMMe said...

@cheqna hahaha~ cam tak betul je, hahahaa...

Myra Jay said...

Wahhh!! bestnyer, moga dapat masuk TV ye :)

eita said...

wow...teruja nyer..

eKa said...

adoi la...gadis lagi ke...hehehehe

erienz said...

wah besnye jadik gadis dulang..glamer gitu...

MulutPayau said...

amboiii dik..bestnya...harap2 dapat masuk tv ya....glemer nnti...hehehe

Uncle Jonni said...

pegang dulang baik2... jgn asyik cari kamera je...
huhuhuhu

Mama Gee said...

emme kerja ari ahad ke?

BERT said...

tgu depan tv carik kakak dulang ehehhee

Roz said...

malam ni aku tgk berita..kot2 muka ko kuar TV..hihihi..glamer gitu..!

Zana Adieyza said...

kalau masuk tv, glamour u....

Ann Ishak said...

bolehlah hari ni saya mengadap tv 12 jam semata nak tengok muka emma dalam tv, glamer hang...

eMMe said...

gelak guling2 baca komen kowang, terima kasih byk nye komen kat entry ni, heeee~ sayang kowang sgt2!!!

komen lagi tau!

munna said...

amboi jadi gadis dulang ye.... klu masuk tv mesti glamer ni

Post a Comment

tq 4ur comments~