Followers

Feb 16, 2012

ST: Ada Tak Nampak Saya???

Kejadian ini berlaku pada 13hb Feb, Isnin lepas...
Just bgtau Me, Ada @ Tak je...
heeeee~
luar Ballroom, Marriott, Putrajaya...
Inilah kawan-kawan opis saya
barisan urusetia yg berkaliber, 
heeeee...

Selamat hari KHAMIS Dearest Bloggers~

23 princes N princess Yg Sweet:

Nigina said...

wahh bestnya dpt keje luar akak dah lama tak keje luar

erienz said...

ala x nmpak lah dear, gmbar dkt x de :)

cheqna said...

ada kot..
depan mamat pakai spek tu kan??
selamat hari khamis =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada2..3 dri kiri..toika??huhu.

eMMe said...

@erienz yang, boleh besar kan gambar, klik pada gambar tu... hehehe..

nuyui a.k.a miss YUI said...

silap,dari kanan ni..

eMMe said...

@nuyui a.k.a miss YUI ye ke? hahahaha...

::Mamalyna:: said...

ada... row duduk dua dari kiri

Mama Gee said...

err nampak2... {sambil mencari2 nih...haha}

eMMe said...

@::Mamalyna:: hahaha... nampak cam saya kan Ejan... heee.. suka2!

.: iEyLa :. said...

hurmm..kenal sngt..
cantikla plak pkai merah ramai2 nih..

Syue Mustafa said...

Keciknya gambar Emme...

Lina Rahim said...

nampak..! :-) boleh kenal gaya eMMe bergambar.. :-D

eMMe said...

@Lina Rahim Ye ke Sis, are u sure, hahaha...

eMMe said...

@Syue Mustafa bolek klik besar kan kak...

eMMe said...

@.: iEyLa :. anda pasti dgn jawapan anda???

anisalya said...

mata mengantuk. nak carik orang pun tak alrat. boleh gitu? hehehe...

salam perkenalan.

viniyamey said...

ehhee macam puteri umno je kak ehehe

ieda said...

alamakkkk haluss noooo huhuhu

~~AzaLea~~ said...

serius!! tak tau dh mane satu eMMe... wujud atau tidak, masih tak dpt di kenal pasti..

.: iEyLa :. said...

@eMMe
pasti sngat...tgk gaye posing muka sebelah je pon dah tahu dah.. :p

nadia said...

rasanya macam ada! :)

eMMe said...

@nadia mmg ada... heeee~

Post a Comment

tq 4ur comments~