Followers

Sep 21, 2010

Inilah Aidilfitri yang ku harapkan


Ketenangan
Kebahagian
Kegembiraan
Keseronokan
Keriangan
Kebersamaan
Segalanya ada di Sini
Kamilah keluarga itu
Aidilfitri yang dinanti
telah Tiba
Syawal 1431H
moga ianya berkekalan dlm ikatan Silaturahim
dan Kasih Sayang yg berpanjangan...

16 princes N princess Yg Sweet:

MAMASYAZA said...

itulah yang selalu kita doakan, semoga kebahagiaan itu berpanjangan hingga ke akhir hayat

Ena said...

Mudah2an.. doa yg dipanjatkan menjadi nyata dan milik kita semua.. Amin.

eMMe said...

Mamasyaza, doa tak putus-putus, moga Allah swt sentiasa mendengari dan memakbulkannya...

eMMe said...

ena, sama2 lah kita mengecapi dan menikmati kebahagiaan bersama keluarga...abadi.

KasihKuAlRayyan said...

wah, ini thn rumah emme dl ke?? canteks warna purpple tue.. i loike

eMMe said...

i know u like purple yong, thanks....
aa'ah, nampaknye gitu la yong...next year, umah sana plak la...

Eye_nee said...

Seronak banget budak ni yer dpat beraya kat uamah parents dia thn ni....kemain tersenyum jer sepanjang hari...

JUE said...

Ayat bunga-bunga la... =)
tapi nape si ayah yg pegang bunga? bukan si emak? heh heh heh...

eMMe said...

Sis eye Nee...tu la pasal kak, mmg takleh ubah dah...nak juga kita dulukan n utamakan, hehehe...

eMMe said...

Sebab ape ayah pegang bunga tu? Sebab ayah nak pegang, mak tak nak pegang, kunun, ayah nak kasi bunga kat mak la, romantik la agaknya...hihi...

joe_cromokk said...

alhamdulillah.......

eMMe said...

Joe, akhirnya, komen gak ke sini
thanks....

E K A said...

amin...semoga berkekalan

eMMe said...

Eka, Amin YarabbalAlamin buat anda jua...

jesnita_ns said...

mE dera bapak pegang bunga eh...hohoho

eMMe said...

uish...takle apai, me tak paksa pun...hahaha...saje je ayah mmg cenggitu..suke nak wat lawak..hehehe...

Post a Comment

tq 4ur comments~