Followers

Sep 6, 2010

No MOOD nak wat keje TODAY~


(Tetibe jumpe gambar ni..hahaha...SUKA2!)

Macam Mane? Takde Mood nak wat keje
alahai...takde sape yg boleh tolong, melainkan diri sendiri..

Mood Nk Cuti sudah memanggil-manggil

Nak balik kampung

Nak balik kampung

ckp byk2 kali

leh sampai kampung tak

start cuti khamis ni

Kalian sume start CUTI RAYA bila?

Kembalikan MOOD nak wat kerja SAYA~~~

18 princes N princess Yg Sweet:

Mrs Nageb said...

saya juga....
tambah2 sekarang rasa mcm tak sihat pulak...adoii...semoga sihat sepenuhnya sebelum raya :)

nak raya..
nak raya jugak :)

cheqna said...

salam
selamat bercuti laye
jangan wat keje..
duk saje2 je ye =)

Ezzah said...

hahaha..aku pun xde mood dh nk buat keje. dr mula smpai keje td hngga skrng dok hadap blog n fb! :P

mood dah nk beraya niiihhh... :D

Iena said...

sama la kiter...
keje plak dan2 nimbun time nk raya ni... adoiiiiiiiii... MALAS tol la!!!

JUE said...

X yah wat keje me! Approvekn cuti2 pegawai bg pihak dr je... hehehe...

fatenton said...

samalah..
faten pun dah takde semangat nak buat keje ni..hubby dah cuti.. uwaaaaaa

Eye_nee said...

mood dah anta balik kg dulu kut..tu yg dah tak der mood lagi nak buat keje...hakakkkk ponnn samaa jugakkk..Bosssss nak cuti laaaa...

Rashid said...

Amboi bukan main seronoknya nak balik kg...


saya dahpun dikg.. hehe

eMMe said...

Mrs Nageb, harap awak sihat sentiasa, saya doakan..Amin...

eMMe said...

cheqna, hai cheqna perli ke ape tu, heheheh...

eMMe said...

ezzah, ko takpela...takde keje, leh la ngadap blog/fb sokmo...hehehe...

eMMe said...

Iena, malas2 pun kene siap gak, kalo tak, raya tak syok wooo...

eMMe said...

Kak Jue, menurut perintah!hiks~

eMMe said...

faten, awai nye hubby cuti, awat hang tak cuti same...huhuuu....

eMMe said...

Sis Eye Nee...tu la pasal...sabar je la dgn Mood ini...ape pun...keje tetap diteruskan hingga jaya..heheh...

eMMe said...

Cikgu Rashid takpela...cuti seminggu awal dari org keje pejabat...huhuu..ni saje kasi jeles ekk...

jesnita_ns said...

mE..sama lah aku pn dh xde mood nk keje ni..tulunnn..

eMMe said...

hahaha...aku pun takleh tulun ko...same2 la kite bertahan..hhheee...

Post a Comment

tq 4ur comments~