Followers

Aug 7, 2010

Aku dan Lirik Lagu Ini~Besttt...

Hye! Me kat opis ari ni...huhu..teman my mrHuB ade keje..byk tau keje dia...huhuu...
Me pun banyak keje okeyy...keje ngadap belog, hahaha...
sambil dgr lagu ini...


Adakah mungkin ikan… Lemas di air
Adakah mungkin orang… Lemas dek udara
Segala yang terlampau, membawa bahaya
Serupa jua cinta… pun membunuh

Telah kulihat, kuamat, kukenali sangat
Cinta berubah… dan evolusinya
Dari asmara jadi rumah tangga
Seperti mama dan papa

Chorus:
Mama jangan lupa Papa sangat sayang Mama
Walau terlalu lama Papa bersama Mama
Papa jangan lupa Mama sangat sayang Papa
Walau selalu Mama marah marahkan Papa
…Mama sayangi Papa

Mungkin terlalu manis… Menjadi racun
Mungkin terlalu pahit… Pun menjadi kacau
Hidup perlukan drama, barulah berwarna
Kembalikan yang suam… balik hangat

Telah kulihat, kuamat, kukenali sangat
Cinta berubah… dan evolusinya
Dari asmara jadi rumah tangga
Seperti mama dan papa

Mama jangan lupa Papa sangat sayang Mama
Walau terlalu lama Papa bersama Mama
Papa jangan lupa Mama sangat sayang Papa
Walau selalu Mama marah marahkan Papa

Seringkali alam kenyataan… Pelik dari alam khayalan
Seringkali mudah tak hiraukan… Dari mencapai sebuah pengertian

p.s.: kowang tau kan ni lagu Ning Baizura, sape ade lagu dia, pls 4ward kat Me...hihi

3 princes N princess Yg Sweet:

lydzar said...

hehe lagu ni mmg better dari lagu Papa Jahat yg dulu tu :)

Rashid said...

wow!! romantisnya.. seriau je rasa.. hehe

eMMe said...

lydzar, lagu ni sesuai utk bakal ibu/mama/papa, yg bergelar ibu/mama/papa...lirik dia simbolik..

Cikgu Rashid, lagu baru ni cikgu, kene dgr dulu, baru leh tau seriau ke tak rasanya, hahaha...

Post a Comment

tq 4ur comments~