Followers

Aug 25, 2010

Hai Penggemar Ikan Bakar

Pernah jalan2 n makan2 di Tasik Idaman? Bangi Lama? Asyik makan kat Bandar Baru Bangi, sesekali bertukar selera kita. Harus cuba ni...ini entry patutnya dah lama UP di sini, tapi ini baru berkesempatan...

Tak susah jalan dia, tak sesat pun, jumpe bangunan MINT, Lembaga perlesanan Atom Malaysia, ini adalah kali ke-2 mE ke sini, bila tak dapur tak berasap, di sini lah tempatnya utk makan ikan bakar sampai kenyang...tak sabar kan tunggu waktu berbuka.


(nilah tempatnya...cantik, tenang, aman dan jauh dari hiruk pikuk kota...)


(dari jauh tempat makan di tengah tasik, bila jejak di situ beralun ombak tasik, bau tasek, ade yg suke kot..)


(Ini Menu untuk 5 orang makan 1 heroin (aku la tu) 4 Hero...) Macam Boleh Habis je lauk2 ni semua, hahahaa...so, hasilnya Pari Bakar ditapau skit sowang, hhahaaa..ingat kuat sgt makan yg hero2 nih, hahaha...

10 princes N princess Yg Sweet:

ghimau said...

wah.. terliur den nengok entri ni :)

eMMe said...

uits, lap a.liur tu cepat, hehehehe...

Ena said...

sedapnya pekena ikan bakar.. .ena memg penggemarnya.. ;D

eMMe said...

mesti lah sedap...jom la try...

fabulous.farah said...

dulu masa kat seri putra selalu gak lalu sini kalo nak g bangi. tak pernah singgah.sedap eh? harga ok tak?

SHIMA said...

wah,sedapnya....nk try je tp x tau tempat...nnti kasi adress...ekeke

MAMASYAZA said...

tengok pari bakar ja dah terliur, mesti sedappp

eMMe said...

farah: harga boleh tahan la....huhuhuu..tercekik jugak la...
jujur nih..hhahhaa...

eMMe said...

shima; nnt nak gi bgtau ekk, nnt me bg map ke sana...okey..

eMMe said...

akak sue, aa'ah...pari dia sdap...leh tahan la, cicah dgn kuah asam/kicap perghhh....

Post a Comment

tq 4ur comments~