Followers

Aug 4, 2010

Hadiah Untuk Pengantin Lama~


TERKEJUT aku dengan hadiah kawen yg dikirimkan oleh seorang sahabat lama ku, mmg aku tau dia mahu kirimkan hadiah kawen ku yg sepatotnya disampaikan pada majlis kawen ku, tapi setelah hampir setahun baru aku terima hadiah dia, nama dia Miza, skrg dia stay kat Seremban, atas sebab masalah kesihatan, beliau tidak dpt hadir majlis aku, lantas hadiah dikirimkan, mungkin itulah cara dia untuk menggantikan ketidakhadiran dia pada waktu itu...Terima kasih sahabat ku Miza! Sayang sgt persahabatan ini harapnya berkekalan.

10 princes N princess Yg Sweet:

sWeEt MoM's said...

kak amy ari2 la pengantin bru, xnk lh basi biar hari2 hot maaa he3..best la masih dpt hadiah kawen terasa mcm semlm bru kawen..dpt hadiah apa tue?

Syue Mustafa said...

Biar lambat asal ada.....

alynchoongjr said...

akak, dlm tue mesti ade duit kan. hihiii nk cket leh.??? hohooo amatlah tak malu adik akak sorang ni. hihiii =P

eMMe said...

sape nak bagi duit...
akak dpt barang letrik la alyn...

eMMe said...

eja, dpt Ketuhar...ye laa Eja, nak tukar tajuk laa...heheheheh...

eMMe said...

aa'ah kak syue...ade lagi org nak bg adiah rupenye, hehehehe....

fabulous.farah said...

besau nye..ni ke oven..cepat2 buat kek=p

E K A said...

wow syioknya...dapat adiah...ada tak org nak bg saya adiah tuk anniversary yg pertama ae...pikir pikir

eMMe said...

farah, aa'ah kalo me rajin! hehehe...

eMMe said...

EKA, aa'ah ekk..sape nak bagi hadiah on aniversary...???berangan laa..kalo ade EKA bgtau me ekk..hehehe...

Post a Comment

tq 4ur comments~