Followers

Aug 26, 2010

The way to eat a Mangosteen......




Dapat dari Inbox Gmail saya....hehehee....ade yg dah tau n dah cuba ke?

16 princes N princess Yg Sweet:

jUliANa^sAlLeh said...

wahhh!!hehe..saye salu mesti penyet2 buah tue..hahaha..lom kire kene kat baju..sungguh kanak2 jujue..hahaha :P

eMMe said...

hahaa..jujue kan kanak2 riang...pasni make sure tak kene baju tau....

Ena said...

buah yg sangat sedap tu.. ena suka..

fabulous.farah said...

ala..dah habis dah manggis. tak boelh nak try buat.

Mrs Nageb said...

saya baru ajer tahu...so,kena beli buah manggis lah ni nak praktikkan..hehe :)

eMMe said...

Ena, yea, sedap kalo dpt yg manis, tak suke masam...

eMMe said...

farah; cepatnye habis, kuat makan buah tol...hihi...

eMMe said...

Mrs Nageb, baru tau ke...hahaha...so, boleh la try, jadi ke tak? hihihi...

E K A said...

sedapnya emme
eka tak tau pulak kene tekan bunga nya.slalunya eka kopek cam lain.compress kan dgn kedua2 tgn

fikaryna said...

dapnyer manggis..peberet jugak..

eMMe said...

EKa, same la cara kite pun..hahaa..ni baru tau...tu yg UP kat sini, biar sume org tau..hehehe...

eMMe said...

ryna, mmmm..ramai suke manggis, me pun suka gak...tapi yg manis la, tak suke msm2...eeee...

fatenton said...

fatenton pencinta manggis sgt2.. lagi2 yang putih gebu manis2 tu..ohhhh

eMMe said...

aa'ah..mmg fatenton, ku skali Ngap! je
hahahaa...

Iena said...

aku juga pencinta manggis! tgk entry ko ni gulp2 telan air liur berbaldi! hu3

eMMe said...

ko ni ina, agak2 la telan air liur byk sgtt...huhu...boley wat mandi, hahahaa!

Post a Comment

tq 4ur comments~