Followers

Feb 24, 2011

Gi Stadium Tgk Apa?!

Salam Semua Bloggers yg Disayangi , moga hari Khamis ini, hari yg paling bahagia buat kita semua.
ni antara yg sempat kami rakam sebagai tanda kenangan, kerana ini adalah kali pertama ke Stadium Shah Alam, kesian kan...

KaMi YaKiN MaLaYsiA PaSti Menang!BesT!!!!

SemanGaT Anak MaLaYsiA~
SuaSaNa GaMaT taTKaLa MeLanGkaH ke Dalam StadiuM ShaH AlaM~

KeGiRaNgAn DiRasai KaMi BiLe MenJeJaKaN KaKi DiSiNi~

MALAYSIA 2 KALAHKAN PAKISTAN 0

Yeyyyyyyy!!!!!!!! berbaloi2 gi stadium, sebab Malaysia menang



27 princes N princess Yg Sweet:

My Little Diary said...

wah.... ke stadium dia rupa2nya
patut lah mesia menang semlm, emme beri sokongan 100% kat team mesia..
hehehe

acik mimie said...

acik mimie tgk dari rumah je ..
sure happening kan tgk kat stadium ..

Eye_nee said...

Akk cuma tgk kat Umah jer sis...kalau kat staduim lain mcm kan semangat dia....hapenning sgtttt....congrate harimau Muda...Aummmmmmm....

Lina Rahim said...

wah..rupa2nya eMMe ada kat stadium..betul2 rakyat jati Malaysia ni..

cheqna said...

no wonder malaysia menang malam tadi
hehehehe
bagus bagus...=)

eMMe said...

Rima~auwww..mane tau ni...hahahaha! betul la tu!

eMMe said...

acik mimie~ yup! really2 hepening, sampai acik eMMe pun pening, asap rokokkk kohok2! terbatuk2!!!

eMMe said...

Sis Eye~tahniah juga kat penyokong sowang nih juga, hahahah!

eMMe said...

Lina~ hahahha~ kite semua rakyat Malaysia sejati, kalo tak gi stadium tak bermakna tak sejati kan...

eMMe said...

cheqna~ alaa..kacang je kalahkan Pakistan tu....

lovelywa said...

wahh syok tuu dpt gi stadium..meriah je kann..tapi akak lagik syok sebab dpt amik gamba ngn khairul fahmi...huhuhu

nnti akak update dlm blog...

TWEETY BERT said...

waaaa g stadiummm... tanampak akak pon??? ehhee mmg la tanampak.. sy pon tak pegi stadium hehee besss2!!

eMMe said...

kak wawa~ alalalaaa...best la tu amik gambar dgn khairul fahmi...hehehehe...

eMMe said...

Tweety bert~ ahaks! patot la tak nmpak dia, aiyoooo....hiks~

Ena said...

fuyooooooooooooo!!

best lah dapat tengok live kan!.

nadia said...

wah,
kak emme sempat pegi tgk kee..
besttttnye!
msti meriah gile kan stadium!

eMMe said...

nadia~ pegi la..mesti la sempat! apsal nadia tak gi ke? kalo tak leh kite gamat kan suasana, alaa..tak ramai la, pusingan kelayakan je...tu pasla tak penuh stadioum...

eMMe said...

Ena~ bestttttt!!!

.: iEyLa :. said...

erm..klu free leh g..
jersi biru tergantung je dlm locker ni..uhuk2..

Dilla Ady said...

tu la malaysia menang malam tadi kan..

cume sakit hati giler tgk diorang serang apex tu!

::.GeiNa.:: said...

smpi ati ko tgglkan aku...wuaaaaaaaaaa=(

aku dr dulu tingin nk g tgk bola secara LIVE..tp smpi la ni..tgk dpn TV je la..hahaha..

lenkali kalo g..jgn lupa ajak aku erk..hihi

eMMe said...

ieyla~ InsyaAllah....one day maybe...

eMMe said...

dilla~ tgk ek? uish..mase KF kene kick tu, gamat tau stadium, risau gak, kalo keganasan berlaku, syukur penonton behave....

eMMe said...

geina~ ajak la abi....hahhhaa...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hehehe

semangat dier tgk bola..

caya lah yank....

(^^,)✿

munna said...

seronok ye emme dpt gi stadium.... kat munna tak minat sgt bola sepak... tapi tetap sokong team negara

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wa nak p jugak..tapi anak wa sapa nak jaga...lu tolong jaga anak wa bleh???

Post a Comment

tq 4ur comments~