Followers

Feb 24, 2011

Sejuk2 Gini kalo gi Berendam Air Panas Syok ni~

Entry petang hari~yg hening...
jam menunjukkan angka 4 petang
sejuk rasa kaki ku dan beku jari jemari ku rasa
mula la rasa nak cari tempat utk menghangatkan badan
upssss....
hujan di luar menyejukan suasana dlm opis
di tambah pula aircond lagi la nak beku dibuatnya....terbayang saat-saat bersama ketika.....seperti gambar 
di bwh:

Mr HuB membelakangi Camera canggih ku 'wekkk'~ anak2 buah syok berendam kaki

peace!!! dari abg emran, & ekmal...smile~

capture kat abg seksi di kolam sana~ hahahha~ maluuuu wekkk

mr HuB yg tetibe jadi pemalu, auwww~

sini lah tempatnye.. ku pasti ke sini lagi

16 princes N princess Yg Sweet:

α!∂αηαтαѕуα™ said...

wahhh... romantiknyeee...

kat opis aida pun sejuk gak nie...
:)

eMMe said...

Tasya! rasa nak rendam lam air panas, huhuu..sejuk....kan...

Lina Rahim said...

dulu Lina penah duduk melaka ada air panas gadek tu tapi tak penah g langsung..malas punya pasal

.: iEyLa :. said...

air pnas kat hulu langat best jgk..bkn setakat panas..mcm nk terbkar kaki klu rendam..huhu..

Faizal Syukri @ Peja said...

huhuhuhu, Peja xpernah berendam dalam kolam air panas...

munna said...

rendam kaki je ke emme.. tak mandi sekali ke kat situ?

Mrs Nageb said...

bestnya...bestnya..huhu

Fathiah Hamim said...
This comment has been removed by the author.
Eye_nee said...

sure rasa tenang dan segar jer lepas proses rendaman ni...

Umie a'iesya said...

nak jugak!sya sejuk gila ni..dengan selesema tak baik agie..huhuhu

hoyahadis said...

waa..bestnye kolam air panas.
tak pernah pegi lagi..

-Kenali Fibroid Mulai Sekarang"

Ena said...

Lama tak p berendam kat kolam air panas camtu.. huhu..

Dilla Ady said...

sesekali rendam air panas bez kan..tp lagi bez kalu kt umah ade cam jakuzi tu..leh baring2 sambil tido ala ala omputeh gitu..hihihi

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

dah lama wa xrendam2 nie...

jesnita_ns said...

dh bukak eh..air panas gadek ni? aritu aku pegi masih dlm proses renovation belum di bukak pd awam..

Ogy said...

tgk kolam dia teringat kolam kt umah nenek dulu2...ngeeee

Post a Comment

tq 4ur comments~