Followers

Feb 25, 2011

Sayangilah Keindahan Putrajaya sebagai Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan

Sebuah hadis Hasan yang diriwayatkan oleh Imam Ahmad dan Imam Tirmizi daripada Abu Sa'id al-Khudri r.a.
"Sesiapa yang tidak berterima kasih kepada manusia (maka dia) tidak berterima kasih (bersyukur) kepada Allah S.W.T"

Kenapa kita bakhil untuk ucapkan terima kasih.  Kenapa kita tidak mahu berterima kasih???



"TERIMA KASIH KERAJAAN"

PM
TPM
Mantan-mantan PM
Mantan-mantan TPM
YB Mejar Jeneral Dato' Seri Jamil Khir
Menteri-Menteri
KSN
KPPA
DBKL
Mufti Wilayah Persekutuan KL
KSU Kementerian
Perbadanan Putrajaya
Perbadanan Labuan
Pegawai-Pegawai Tentera dan Polis
Jawi
MAIWP
Guru
Ibu Bapa,
dan sesiapa yang sentiasa berkhidmat dengan ikhlas kepada agama bangsa dan negara.


Anjuran Bersama:
Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Putrajaya, Bahagian Pengurusan Hartanah, JPM & Perbadanan Putrajaya

12 princes N princess Yg Sweet:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

sewajarnya kita berterima kasih kpd semua org dan bersyukur kpd Allah SWT

eMMe said...

Wa'laikumussalam...yea..itu yg sebaik2nya...

pst: Terima kasih komen sini sahrom

Ena said...

^___^

senyum jer boleh kan!.. :D

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wa tengah kaji maksud lu nie...
wa suka putrajaya sebab tue wa nak buat photoshot outdoor kat sana nanti...lu maw ka...mo ka??? meh la..:P

eMMe said...

Ena~ nape senyum je, awak tak leh ckp ke? heeeee

eMMe said...

purple~ haaaa....tu maknenye..putrajaya indah, mesti la mo join...hahahah...bile? roger nnt kay!

.: iEyLa :. said...

huhu..putrajaya..ehem2..

norh said...

terima kasih eMMe... :)

kelisa_samudera said...

lain macam je entry ni emme. hahaaha.

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

minggu depan saya bakal bergelar penduduk putrajaya hehhehe


(^^,)✿

Eye_nee said...

Putrajaya Ilham Mantan PM..seharusnya dihargai...

Dilla Ady said...

terima kasih Allah tuk sume anugerah yg dipinjamkan pada kite ni kan..

Post a Comment

tq 4ur comments~