Followers

Mar 9, 2011

Fokus kat Aisyah Lagi~

Salam All~
mood hari ini nak citer pasal Aisyah lagi
Aisyah bersama keluarga nya di Melaka
kami jumpa pun tgk masa dan keadaannya
kami balik gemas sebulan 1-2 kali ade la kot...
dapat la jumpa...
Aisyah, mak uda rindu kat aisyah yg keletah, comel dan manja
doakan mak uda cepat dpt baby...ade kawan nak main
tapi kalo aisyah dah besar jgn lak buli adik yea
hahahahaha~ aku ngah pujuk hati dan diri...............................


tgk tu aisyah, geram mak uda, mane tak rase nak nyakat dia
ni wajah comel dia, sebesar aisyah ini la sunuk bermain...
takde dah wat muke buruk dah! hahahahhaa....

  mase ni dah melepasi waktu makan tengahari, memasing kusyuk tgh makan, lapar tau, lambat makan tgh ari la katakan...hahahaa....
Ibu Aisyah yg sibuk melayan karenah anak2 makan, sempat lagi berpaling kepada camerawoman ala2 profesional
Aisyah tak lapar ke nak...??mak ude suapin yea...? hihihi...

11 princes N princess Yg Sweet:

atty's said...

comeynya aisyah..
sonok makan ramai2 kt taman..

Dilla Ady said...

sabar la eh emme, satu hari nnti ade rezki emme main ngan anak sendiri..dilla doakan ye dear!

nadia said...

nadia doakan kak emme cepat2 dapat baby!! best kan? jeles btol bile tgk budak2 kecik comey2 ni...


kak, tlg doakan utk nadia sekali. amin. ;)

munna said...

alahai comelnya... layan anak2 buah dulu ye emme... ambil berkat ... insyaALLAH nanti rezeki emme pula

bunga said...

ala sweetnyer mak uda dia..

anak saudara bunga pom panggil mak uda..haha..

Lina Rahim said...

syumelnya budak Aisyah tu..

My Little Diary said...

alaaaa aisyah...comelnya.
pic pertama tu, terselit pulak si kecik tu.. hehehe

Umie a'iesya said...

kem salam kat aisyah!

::.GeiNa.:: said...

dlm keluarga belah suami ko pgglan ngn kuarge mak uda erk...sama la ngn aku..hahhah...mak uda gak..hihii..

ko ape kaba emi?sehat...=D

erienz said...

sangt comei, teringt lak keletah anak saudara...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cute hoke anak buah lu....lu xnak suapinkan wa jugak ke??hehehehe

Post a Comment

tq 4ur comments~