Followers

Mar 11, 2011

terasa ni~

tau la tensen
tanya saya tak leh nak  jwp
jgn la merengus camtu kalo saya tak dpt tolong anda
saya terasa okey
touching nih....

15 princes N princess Yg Sweet:

Umie a'iesya said...

i pun terasa okey....
heeeee

eMMe said...

sedih la sya...tak yah la rengus2 camtu....kite nampak, kalo dia rengus kite tak nampak n tak dengar takpe....

:_(

Ena said...

camtu la kan manusia ni.. mcm2 ragam & karenah.. bila dapat dibantu kdg ada yg tak reti berterima kasih.. tu pun kita masih boleh senyum tapi bila kita tak dapat bantu.. tak nyempat2 dah nak merengus2.. haihh!!sabar je la emme ye..

Dilla Ady said...

sabar la me ye...mungkin mood die tgh tak baik kot..

emme jgn lak ikut perangai buruks camtu ye..senyum sokmo keh!

Ayuraza said...

lumrah alam...kat mana2 pun sama la jiran kedaung..
tapi mujur jiran kak me x merengus ye dak..heee :p
ceria2 ok..takmo sedih2..kalo sedih baca http://ayuraza.blogspot.com...hee:P

lydzar said...

amboi kan main org tu tunjuk protes depan2 mata emme yer..

takper la, sabar je la. esok dh cuti. lupakan orang yg takdek adab sopan itu.. :)

Eye_nee said...

Sabar sis yer...setengah org pikir dulu baru buat...setengah yg lain..buat dulu baru pikir...kdg tu ada yg buat dan tak berpikir langsung...mcm2 manusia ni sis...

♥MAMASYAZA♥ said...

be cool

munna said...

sabar je lah emme.... stay cool ye...

Syue Mustafa said...

Buruk perangai, tak elok buat orang macam tu tau. Kesian Emme. Nasib baik Emme sabar, kalau orang lain mungkin boleh ajdi pergaduhan.

.: iEyLa :. said...

sape wat kakak saye ni???
nak kne ni..sabar ek kak..

norh said...

esok cuti..be happy :)

nusha said...

hye kak emme..sihat??sbar yer akak..manusia cmm2 ragamm..

InaAchik said...

sabo yer me...

fyna said...

awat nih dear?
hehehe..



jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Post a Comment

tq 4ur comments~