Followers

Mar 18, 2011

Telefon Engange atau saje engange kan?!

Masalah kalo sesetengah pegawai sengaja tidak meletakkan gagang telefon dgn betul
sebab?
1)telefon asyik berdering malas nak layan karenah klien (hotline)
2)banyak keje atau sibuk
3)tidak mahu diganggu
4)tensen dgn klien yg banyak bertanya atau menanyakan soalan yg sama

Sepatotnya, kita sabar melayani karenah pemanggil kan
sebab itu adalah salah satu tugas dan tanggungjawab yg kita pikul
terima lah dlm apa jua keadaan. Dah banyak kali aku perhatikan keadaan ini
bila ditegur buat muka selamba, tolong la jgn ada sifat pentingkan diri sendiri.
sampai nyusahkan org lain, kalo i tau nak jwp pertanyaan berkaitan kerja u, takpe, u nak engange brape lama terpulang!

*tgh geram nih! skit je....tak batal puasa kan, hahahah!

9 princes N princess Yg Sweet:

Mrs.'Sifu' said...

emme...knp nk msg kat shoutbox u xleh eah??i nk tgl msg xdpt coz link dia xnmpak smpai bwh tu..

eMMe said...

mrs.sifu~ ade masalah line kot...harap bersabar, hehehhe....

Ena said...

emme,

dua2 tu boleh jadi ada rasanya..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sabar jerk la kan...

Eye_nee said...

Tu la namanya lepas tanggungjawab..dolu masa intebiu..."anguk-anguk je..geleng-geleng tak pulak"..bila dpat keje...excuses jer memanjang...

erienz said...

sbr dear...knplah pegawai tu malas nk angkat telefon...tgh datng bulanke...orang dtg bulan pn x mcm tu...

yulumule said...

Very happy I found your site. Will note it and return for more info.

generic paxil

zesovela said...

Super-Duper site! I am loving it!! Will come back again – taking your RSS feeds also, Thanks.

paxil

zesovela said...

I am doing research for my university thesis, thanks for your great points, now I am acting on a sudden impulse.

generic paxil

Post a Comment

tq 4ur comments~