Followers

Mar 31, 2011

Kenapa?

Kenapa?
Awak ?
marah saya kah?
geram kat saya?
ada yang tak kena kah?
atau tak puas hati?
atau, awak terasa hati apa2 kat saya?
persoalan demi persoalan...

saya minta maaf kalo saya ada salah kat awak
Kenapa awak tak tegur saya?
Saya salahkah?
awak salah kan saya ?
awak pun....jgn salah kan saya sowang je
awak kene faham
waktu keje , keje
B Profesional
bukan waktu ber...ber...ah! awak faham kan ape yg saya nak ckpkan...
tak salah kalo awak nak ber..ber... tapi, keje wat dlu...
kene tindakan yg cepat, pantas!! siap2 keje, baru leh sambung ber...ber...

tolong la awak, saya anggap awak cam kawan saya n kakak saya
nak tegur salah, tak tegur salah (saya tak suke bab ini...)


mmg kalo ckp terus terang, takot tak di terima,
tu pasal saya minta org lain tegurkan awak...
tolong la awak .... saya nak cuti esok nih
tolong 'cover' saya
boss percaya kat awak
sebab tu la dia sebut nama awak utk cover tempat saya
org lain??? takde nye....
awak je...
gunakan la kepercayaan itu sebaik2nye
jgn sampai hilang kepercayaan...

awak, harap awak sgt2...
saya mohon maaf andai terluahnye di sini...
saya sayang awak...kita kawan kan??? ikhlas bgtau saya..........

29 princes N princess Yg Sweet:

DKosongLapan said...

itu le masalahnye cik eMMe...
tak tego tak bulih....tapi bile udah ditgo jadi macam tu.....susah kite sebenonye.....tapi kalo betoi le profesional... letak dulu semue tu ketepi.....arahan bos kene la ikott...

Umie a'iesya said...

shiape shiape lah itu...
soh dia yang ber ber lah..
berak boley lah!
hehhehehe

eMMe said...

Yop D08~ itu laaa....sedih tau!

eMMe said...

sya~ shhhh...takmo tanye2 laa...berak buleh! tak leh tahan, haaaa.....

Ayuraza said...

nape kak?? biasa la tu..manusia memng ada masalah kesukaran menerima teguran..

yeah..politik pejabat dimana-mana ok...:P

eMMe said...

Ayu~ tu tak suke tuh! politik2! i hate it! make me headache, hahahhaa! tQ ayu.

Eye_nee said...

Awakkkkkkkkkkkkk...hope u understand me.....

Meluahkan salah tak diluahkan salah...situasi yg serbasalah..seringkali buat hati gundah..mengapa ada saja insan seopis yg tidak mahu memahami situasi...

makdara TERdiva said...

biar MDT yg gantikanlah..hehe!

alieff said...

kadang-kadang memang payah berdepan dgn org yg susah nak faham kita. takpe, at least kita dah terus terang dan dia tahu salah dia...

tolak ansur tu penting kan, kak~

eMMe said...

Kak Eye Nee~rasa susah hati ini...patotkah ku berdiam diri?

eMMe said...

MDT~ hurm..kalo boleh! bestnye laa..hari2 mau cuti, heeeee

Dilla Ady said...

wah...cantik la umah baru..sejuk jek mata memandang..

nape ye ngan awak tu..harap2 keadaan da bertambah baik ye me..

eMMe said...

Alieff~ rungsing nih...tak nak pk la..biar la...

eMMe said...

Dilla~ harap back to normal, InsyaAllah...TQ dear..

.: iEyLa :. said...

esok akk cuti??nk g mne???
sape org tu??meh ieyla slow talk ngn die..tlongla cover kan tuk kakak saye ni ek.. ;)

eMMe said...

ieyla~ shhhhhh...biar la, yg sudah tu sudah la, heeeee~

Ena said...

nape la tu kan..


dah ok ker belum ni..

kita pun nak cuti gak esok.. :D

fyna said...

alololo...nape nih?
:)

ainnoraini said...

knp ni..

biasa la adat manusia kadang2 mmg mcm ni...susah nak terima kenyataan...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kenaper ni yank?
sabar bnyk2...insyaAllah semoga keadaan akan pulih spt sediakala....

lawa page baru eMMe....(^^,)❤..

maiyah said...

assalam..

sbr je la :)

Rashid said...

Susah jugakan bila dalam situasi begitu. Rasa serba tak kena je.. tegur takut terasa .. tak tegur takut naik kepala pula ..

Kena berkias sikit ..

a.samad jaafar said...

waaahhhh...hihihi..

eMMe..ce senyum dulu..sikitpun jadi la..apa? tak nak ? ok.. sekarang buat muke yg paling bengis laaa.. hahaha.. jgn marah..gurau je..

rupanya bila tension eMMe akan tulis panjang2 ye..hihihi..

kerenah rakan sekerja memang gitu la eMMe woo.. banyok2 la sabo yak..

iskkk.. lari laaa.. takutttt.. hahaha..

♥e'in♥ said...

AKK GADOH NGAN KWN YE.. SABA EA AKK.. BIA DIE SEJUK DULU..

azzey said...

mesti 'org' berkenaan terbuka hatinya utk memaafkan klu dia terbaca entry ni...:)

Mama Gee said...

huhuhuhu..gaduh org perempuan ni kejap je kot...harap2 ari ni dh okay..

Cik Moon said...

hmm..harap dia faham...

Lina Rahim said...

eMMe..lawa header baru..

ratusiput said...

ratu pn plg tak suke kalau terkena situasi cmni pelagi ngan org yg kite rapat.susah nk tego tkty jd melarat.tp tak ckp tak tau lak.iskk...susah kan..

Post a Comment

tq 4ur comments~