Followers

Mar 8, 2011

Muka budak comey dah jadi buruk~Kesian.....

Ini Aisyah, jumpe kat umah org kawen
cuaca: panas ya amat...letih, lemau, lesu, rasa baring, maklumlah lepas makan nasi minyak.....
itu tangan ibu dia menarik2 n menegangkan muke Aisyah, mood sengal makcik aisyah n ibu aisyah,hahahhaa

tah kenapa, rasa nak buli aisyah turun join bersama ibu dia Puan Siti Zainab!
hahahhahaa~
tapi mase ni Aisyah pun sporting membiarkan mukenye diburuk2kan...tapi comel lagik kan!
mood dia baikkk sgt, sunuk main dgn dia,
hahahhaa....
muke Aisyah yg pecah bibir akibat jatuh kerusi
tapi Aisyah mmg tahan lasak, nangis kejap je
me (mak uda) mmg suke usik n nyakat dia, dulu mase aisyah kecik, nak cuit skit pun dah melalak kuat!
waaaa...skrg, Aisyah dah makin cerdik...
gembira punya anak gaya Aisyah~



8 princes N princess Yg Sweet:

lydzar said...

kata aishah dalam hati : layan je laaa dorang ni..hihihi

♥MAMASYAZA♥ said...

nasib baik mood dia ok, kalo tak ok, tak tau le apa dia nak buat, mesti ngamukkan aishah

AidaNatasya.Co said...

aksi comey...

anak akak ke?

bunga said...

aishah ckp redha jer la..hahaha..

Ayuraza said...

haha..
jahat tol mak uda yee...aisyah comel jadi comelll jugak...hee :P

Mrs Nageb said...

comeiiii....cian dier...huhu

Eye_nee said...

Kesian Aisyah..tak patut mak uda dia ni kan....tp Aisyah ttp comey...

munna said...

walaupun diburukkan tetapi tetap comel...

Post a Comment

tq 4ur comments~