sebab?
1)telefon asyik berdering malas nak layan karenah klien (hotline)
2)banyak keje atau sibuk
3)tidak mahu diganggu
4)tensen dgn klien yg banyak bertanya atau menanyakan soalan yg sama
Sepatotnya, kita sabar melayani karenah pemanggil kan
sebab itu adalah salah satu tugas dan tanggungjawab yg kita pikul
terima lah dlm apa jua keadaan. Dah banyak kali aku perhatikan keadaan ini
bila ditegur buat muka selamba, tolong la jgn ada sifat pentingkan diri sendiri.
sampai nyusahkan org lain, kalo i tau nak jwp pertanyaan berkaitan kerja u, takpe, u nak engange brape lama terpulang!
*tgh geram nih! skit je....tak batal puasa kan, hahahah!
8 princes N princess Yg Sweet:
emme...knp nk msg kat shoutbox u xleh eah??i nk tgl msg xdpt coz link dia xnmpak smpai bwh tu..
mrs.sifu~ ade masalah line kot...harap bersabar, hehehhe....
emme,
dua2 tu boleh jadi ada rasanya..
sabar jerk la kan...
Tu la namanya lepas tanggungjawab..dolu masa intebiu..."anguk-anguk je..geleng-geleng tak pulak"..bila dpat keje...excuses jer memanjang...
sbr dear...knplah pegawai tu malas nk angkat telefon...tgh datng bulanke...orang dtg bulan pn x mcm tu...
Very happy I found your site. Will note it and return for more info.
generic paxil
Super-Duper site! I am loving it!! Will come back again â taking your RSS feeds also, Thanks.
paxil
Post a Comment
tq 4ur comments~