Followers

Jun 6, 2012

Cerita Semalam, dan Cerita Hari Ini

Semalam 5 Jun 2012- Saya terpaksa Half Day...
Saya dan Mr HuB, harus melawat Abah iaitu Pak Mertua saya
yg menjalani pembedahan di Hospital Kuala Pilah
Abah sihat sebenarnya, tapi hari tu dia ada wat check up n Doc bgtau perlu jalani pembedahan untuk buang lendir (kot) yg sudah membesar sebiji bola pingpong....

Semalam juga saya dapat bersembang dgn Abah coz kakak n abg ipar saya dok cerita saya pregnant kembar, Abah tahu saya pregnant, tapi dia tak tau saya twin pregnancy, (hihihihi) Bila dowang tanya abah ade ke keturunan belah Abah or Arwah Mak yg kembar, Abah ckp ade, belah arwah Mak.... (iaitu adik bradik arwah Mak)

Saya hanya tersenyum je la... Abah sempat bgtau biar sepasang... cepat2 saya amin kan..... hehehe...

Hari ini 6 Jun 2012 - saya baru nak update jam menunjukkan hampir  pukul 4.00 ptg.. bos masih meeting, tadi busy, ni tak busy tu yg baru update blog tu..pas ni boleh BW kt blog kowang kan... hehehe...


 tgk tu cucu2 dia sume dok kerumun atas katil atoknya... Abah pun rileks je tak sakit ke Abah?

 Petunjuk di mana tempat Abah kene operated, ngilu lak saya... 

 Muka ada senyum ke tarak senyum... yg pasti saya senyum sumbing...
huihuihui...

Puasa hari Ketiga InsyaAllah.............
Saya 

22 princes N princess Yg Sweet:

TS said...

hope abah akk cepat sembuh...
weee...senyum betul2 kak..hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga pak mertua akak cpt sihat ea..

erienz said...

moga abah emme cpt sihat...nnti hari ahad ada mase kite jumpa yer...

Zana Adieyza said...

kalau dapat sepasang, mesti syokkkkkk kan..

semoga abah emme cepat sihat...

attyfir said...

semoga pakcik cepat sihat..
kty pun doakan emme dpt kembar sepasang.amin ya rabbal alamin

nazayiena said...

Moga bapa mentua cepat sembuh...

kurus said...

hope abah mertua emme cepat2 sembuh
sure dia happy bila tgk ramai yg dtg kan
;)

Ena said...

harap semuanya baik2 saje ye..

MulutPayau said...

semoga abah mertua emme cepat sembuh....

Rosmawani♥ said...

Harap abah emme cpat sembuh.. Wah best yer prgnt twin.. Hihihi.. Semoga semua dipermudahkan :)

Syazni Shamsir said...

emme....

comey2!!!...perut dh nmpk skit..hihihi
dh dpt baju pregnant lom???

TeacherAzimah said...

hope ur FIL cepat sembuh ok ;-)

eita said...

meriahnyer kat spital...
semoga abah kak cepat sembuh ye

Mrs Nageb said...

semoga pakcik cepat sembuh :)

ankeljonni said...

ramainya.... berkerumun atas katil...
semoga mertua akak cepat sembuh...

Unknown said...

Tahniah adek akk dpt ketahui bb twin..akk yg meminta-minta xdpt ek..insya allah..tumpang gembira..Emy pun dh lma tak kol akk ek..
Semoga abah mertua sihat hendaknya..mai try produk ZHulian..insya allah..

Eye_nee said...

Semoga ayah mertua kamu segera sembuh sis...

azi said...

Tahniah!!!
Jaga kesihatan baik-baik ye..bukan senang tau mengandung kembar ni...
Akak doakan semoga abah cepat sembuh..:)

BERT said...

moga abah cepat sembuh ye kak.. spital pilah la ni ek.... sedara mara saya kalau sakit mesti masuk spital pilah...

kak, saya kene baru baik demam.. baru lepas kuar wad.. nanti saya update pasal masuk wad..

Mama Gee said...

semoga abah emme cepat sembuh yaa...


Emme akak dh pos cenderahati...kalo dh dpt bgtau ya... :)

wahida said...

semoga ayah mertua cepat baik ye...

Bazilah (^0^) said...

bestnyeee pregnant twin :) mase awal2 dh dpt tahu ye kak? suami bising ckp sy pregnant kembar, tp rs x kot hahaha..nway, semoga ayah mertua akak cpt sembuh

Post a Comment

tq 4ur comments~