Followers

Jun 9, 2012

Semalam Tengahari Itu...

Semalam Jumaat (8 Jun 2012). Me telah mengajak BFF teman makan kat SR yg baru dibuka di Galeria PjH di Presint 4... Idam je eMMe ni... selagi tak dpt, dok tagih je la,hihihihi~ layan je la slagi leh layan...

kasi lentok skit, sebab tergoda dgn Spagetti Meatball
my BFF order Nasi Goreng Thai dan Chicken Grill Blackpepper
tadi add Chicken Lasagna
(euww..ayam...loya la tekak! apsal Me order erk!!)

pst: betul ke tak brape bagus makan makanan fastfood ni... hurm.. camner ek kalo tekak ni nak makan makanan seumpama ini...???InsyaAllah saya leh kawal lagi..tak minta hari2 pun...

10 princes N princess Yg Sweet:

Kakzakie said...

Entahlah Me... kakak dulu memang jenis yg tak pantang dan tak mengidam. Anak sulung aje kakak mengidam nak makan telur ikan. Lain-lain tak.

Tapi dulu masa mengandung org tua kata jgn makan pulut dan tebu itu kakak tak makan takut juga hihi... padahal tak ada apa pun kan..

aquagugurl said...

EMMe: org tgh ngandung,mmg ngidam mcm2..layankan aje :-)

♥MAMASYAZA♥ said...

spaghetti meatball, feveret anak2 akak kalo pegi pizza hut

Cik Suheela said...

laparlah tengok meatbal awk tu...hemmm T_T

Siti Nursyuhada said...

Wahhh sedapnye.. Baby yg nak tue...

MulutPayau said...

sedapnya...akak pulak yg terliur tengok spgtti tu..

Aida said...

kak..perut mcm dah tegang tu..

rieda_ffya said...

xpe...mkn ape yg bole dimakan..rase nk mkn, mkn je...esok2 da berpantang xle mk da yg mengarut2 tu..

Mama Gee said...

sesekali takpe..lg pun teringin nk makan kan...
akak dulu takleh telan nasi...asek nk western jek...mampuss...

ooooooooooo pi tak ajak....sebelah tu je opis akak pun...tp kalo emme ajak pun akak segan...hahaa

Roz said...

spageti yg mana lebih best SR or PH??aku nk gi cuba ni...hihihi...dkt PH hari tu mmg best...

Post a Comment

tq 4ur comments~