Followers

Jan 29, 2015

Ape lah! Saya minta lain bagi lain... grrr~


Salam...
Semalam punye citer.
Masuk di salah satu kedai makan area Persint 9.
Lunch time.
Order minuman.
nak air kelapa
mr. Hubby order air sirap

Nilah hasilnya...
Kelapa Sirap
nasib baik sedap
minum je laa
malas nak macam-macam

pastu mr HuB minta kicap
akak tu bagi seasoning sauce
akak tu heboh kata sedappp...
Ingat kite tak penah rasa seasoning sauce tu...
sesuai makan burger je okeyyyy...

Last2..mr HuB bangun sendiri gi amik kicap Habhal...
rasa cam tak nak dah gi kedai makan ni

boleh camtu???!!ahahahaa........

24 princes N princess Yg Sweet:

Kakzakie said...

Ketchup kalau org bukan melayu biasa memang dibaginya sos
Kalau black soya-sauce baru mereka bagi kita kicap.
AIr sirap kelapa sedap ye Me... nanti balik kampung kakak nak cubalah:)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hehehe mcm2 perangai Di kedai tu ye emme.. nasib baik sedap kelapa sirap tu ye ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

aik mcm tu pun ada..huhuhu..kesian akk.

Nurzakiah Hanum said...

lawak2

lieyalatif said...

ooo pelik gak ni....pes time tgkkk heheeheh...tapi try bende baru sesekali syok gak kan...lagi2 kalo sedap...

Ann Ishak said...

oh kelapa sirap rupanya...ingatkan kelapa tu memang warna merah isinya :p

Nur Inani said...

dah kenapa jadi macam tuu. hahhaa :D

Cho Zila said...

boleh jadi bahan maharaja lawakni..
boleker jadi sirap ngan kelapa.. isyh.. isyh..
sabojerler dah dapat tempat meniaga baik2 gitu pulak yerk..

Azizah Green Line said...

La... pendengaran kurang kot. Hihihi

iryanty ahamad said...

salam kenal..emme...teruk juga yer layanan dia...kalau yan itulah kali terakhir yan pi :-P

iryantyahamad.blogspot.com

lovelywa said...

hahah..pestaim tgk air sirap dalam kelapa..sib baek bole minum lagik kan..

Eye_nee said...

Spesis bini pak mat tempe ker...org ckp lain mintak lain dia bagi lain...heheh..

Amanda Suria said...

dia ada masalah pendengaran ke....sesuatu la...

aquagugurl said...

Mamai kowt org tu eMme..heeee..tu mintak lain, bagi lain..

Najib Ariyan said...

nasib dua orang je mintak... kalau empat orang mintak lain lain... ada pulak karang dalam kelapa tu milo, teh tarik, air kelapa ngan sirap cincau.... sedapppp kata kakak kedai tu... wakakaka

umi alya said...

x reti cakap melayu kot..

umi alya said...

Kali pertama tengok air kelapa merah, ahakkkk

IbuNoey said...

buat resepi baru nampaknya.pelik gak kan,takkan tukang bancuh air tu tak pelik kalau kelapa campur sirap.patut dia tanya semula kat customer.

IbuNoey memang cepat boikot kalau dah jadi gini.

tiga lalat said...

Salam. Hee macam sedap sirap kelapa itu.

ewanthology said...

tensen gak klu kedai yg jenis mintak lain dapat lain ni...hehe

LYAfrina said...

hihi.pekerja2 tu confuse ke camner tu..blh silap ajer..
dah jd menu baru lak..kelapa sirap.. hehe

Ct Noraishah said...

haha..sabar jelah

kehidupan sihat said...

hehe..alamak kelapa sirap?first time tengok..sabar je le...

salam perkenalan kak :) jemput ke blog nana

CikSiti said...

kelapa sirap..sedap ke

Post a Comment

tq 4ur comments~