Followers

Jan 26, 2015

Tak Jemu Jemu Tayang Gambar Twin...

Mama, kami baik kan..kan.. tak gado pun...hahahaa~

Salam..
Maafkan Mama, andai gambar ini lagi ditayangkan..
di up kan entry kali ini...

Sebenarnya Me lupa nak citer, kenapa baju Eryna pakai tu lain daripada Airis (berbaju tidur)
Eryna kuat minum susu botol... jadinya pampers yg dia pakai tu tembus kene baju tidur
hahaha~ tu Bezanya Eryna dan Airis
Airis, jarang bocor...
Eryna kerap berjaga tengah malam minta susu...
tidur dengan Mama,
mama nya plak, payah dah kalo tidur nak bangkit buat susu...
Airis tidur dengan Papa...

Pst: Papa, malam ni tukar,, nak tidur dengan Airis lak la..
papa kan takde perot.. senang nak bangkit buat susu
hehehehee...


22 princes N princess Yg Sweet:

SSulieana said...

tak jemu pun tengok gmbr twinnn...

Nurzakiah Hanum said...

cute

Nur Inani said...

comelnyaa si kembar :D

Kakzakie said...

Ok betul tu Me.
Yg suka bangun malam kena tidur dgn papa
Mama perlu tidur dan rehat lebih sikit buat masa ni:)

Mayang ABDUL RAZAK said...

aduhhh tomel nyer.. besnyer ada anak twin..

HeNRieTTa JoSe said...

comelnye dorg...

Ps : haah btul larr tu akk, dia kena rompak, siap kna ikat lagi, rietta xpergi coz dia jauh d pahang sana, rietta sebenarnya xtaw nape rietta xleh tdo, tpi masa xleh tdo tu, rietta wsaukan kawan rietta yang sorg lagi, dia kuar ke laut, yang laen yang kita rsau, yang laen yang dtmpa musibah...

Eye_nee said...

.tak jemu pun tgk gambar twins ni...letaklah byk mana pun...

wahida said...

comel giler twin ko ni...rasa nak cium2...

eMMe said...

@SSulieana ye ke Sulie, Alhamdulillah.. terima kasih... hehe..

eMMe said...

@Nurzakiah Hanum Alhamdulillah..Terima kasih...

eMMe said...

@Nur Inani Terima kasih, Syukur pada Allah...

eMMe said...

@Kakzakie Tula kak, saya sambung tido kat opis, ehehehe... bos takde.. haha..takpekan.. stakat ni, InshaAllah..cukup rehat...

eMMe said...

@Mayang ABDUL RAZAK Alhamdulillah.. terima kasih... boleh cuba dpt twin Mayang, heee~

eMMe said...

@HeNRieTTa JoSe TQ dear... tu la rietta, hopefully kawan rietta tak pape...dan sehat sejahtera...

eMMe said...

@Eye_nee nnt saya letak lagi yea kak, heeee~Terima kasih sis...

eMMe said...

@wahidahahaha... meh la jumpe kak... dtg la putrajaya...kak ida cium la puas2.. pastu dengan la twin meronta minta lepas, hahaha.. nangis la jwpnye, hahahaha...

:: Mrs.SyahNia :: said...

yupp twins ain kembar seiras..1 uri 2 kantung..isshh kembar ain plak nak papa dodoikan kan je tapi tido bawah ketiak ain jugak takmo tido dgn papa..kalo cerita pasal kembar ni 100 hari pun tak habis..seronok tgk gelagatnya tp geram bila diorang bergado..huhu

insyallah kak ain doakan akak n baby baik2 semuanya..kakak twins takmo nakal2 taw sian mama dah tak larat tu..hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

Suka.tgk kmbr ni.. geram

Azizah Green Line said...

oooo begitu..bestlah..sorang gan papa..sorang gan mama..nnt ada adik..xtau nk letak celah mane dah..hee

Cho Zila said...

seronok dia nanti dah ada kawan.. takder kawan lainpunyang pasti ada kawan ngan twin sendiri..
dulu kalau kat sekolah der twin memang jadi perhatian...

LYAfrina said...

apa y lya perasan...
eryna senang senyum kan..
airis ssh senyum..
maybe drp ni leh beza ky mana satu lps ni..
tp kalo 2-2 senyum.. dpt cam x ni??

Ct Noraishah said...

comelnyaa

Post a Comment

tq 4ur comments~