Followers

Jan 25, 2015

Teady Bear Lagi...

Mama, kami baikkk...je kat Taska, hihihi~

Salam...
suka betul twin main teddy bear kan!
Teddy bear ni mmg besar,
Yang sedia ada kat rumah pun.. kecil je...
yang besar ni twin berani yea...

Perasan tak kowang.. my twin main dgn sesama mereka je
tak bergaul dengan kawan2 lain ke?
penah gak tanye pada teacher yg jaga twin...
macam Ada yg tak berapa nak ada kawan je...

hahaha...kat Taska pun bergaduh tau...
Ingat kat rumah je bergaduh...

Ya Allah!

Ada yang cakap bagi minum air rendaman tali pusat mereka
dan niat mohon pada Allah untuk ubat n elok kan mereka dari sentiasa bergaduh...

pst: risau tau kalo tgk dowang bergaduh rebut barang mainan... padahal, barang tu mama dah siap beli sowg satu...TQ Teacher Ika anta gambar twin kat mama!

10 princes N princess Yg Sweet:

ewanthology said...

budak2 biasalah tu bergaduh... makin gaduh, makin akrab tu nnt.

tiga lalat said...

Salam. Hee twin yang chomel.

Ct Noraishah said...

tak pa kecil2 gaduh.. dah besar2 nanti mesti dah ok dah

Nur Inani said...

kemain seronok main teddy bear :D

eMMe said...

@ewanthology minta-minta mcm tu la...

eMMe said...

@tiga lalat Salam. Terima kasih...

eMMe said...

@Ct Noraishah Harap2 begitu la Ct...

eMMe said...

@Nur Inani seronok tgk dowang, asyik la dgn teddy bear je...

Cho Zila said...

tak payah nak buat semuatu... doa dari ibu tentu termakbul.. banyakkan berdoa kepadaNya..
ewah ... akakpun kalau anak bergaduh mak oooi tensen gak.. nasihat untuk diri sendiri gakni...

LYAfrina said...

hihi..biasalha gaduh2 adik beradik ni

Post a Comment

tq 4ur comments~