Followers

Jan 27, 2015

Tayang Gambar Anak Tanpa Jemu

Salam...
Apa Khabar Semua...
Lagi Gambar twin,
Gambar ni di ambil semalam,
Kawan Mr HuB tangkap kan...
Kawan Mr HuB, Cameraman kot..
Elok je dedua budak ni pandang camera
kalau tak... sowang pandang ke lain, sowang pandang memana lah ntah...

Tapi twin semalam, sronok sgt, pegi makan kenduri...
buat dlm dewan... coz dewan tu kalau masuk kene tanggal kasut,
jadinye.. tak pe la kan tgk twin main2 siap guling2 atas carpet lagi
mama papa dia yg malu.. dowang main2 golek2 atas carpet,
sabar je la...
tapi so far twin enjoy okey la.. dpt la duduk lame skit dlm dewan
sementara tunggu pengantin sampai...

Pengantin nye gambar tak sempat nak tangkap la.. dah pegang anak kan..
tak leh wat keje lain, heeee~

cam tak mereka ni?
mane airis mana eryna?
dah byk gambar mereka dlm blog ni
takkan masih tak cam mane satu kakak, mana satu adik
hehehehe~

kene wat segmen ni...
hahahaha~ tapi hadiah lom dpt disediakan
saje2 teka je boleh kan uols,
heeee~

17 princes N princess Yg Sweet:

Nurzakiah Hanum said...

tomeinya

NM03 said...

eiii... cemana nak beza dua badek ni???

Kakzakie said...

Kalau buat segmen pun kakak tetap gagal nak cam twin ni Me
Walaupun setiap kali Me tepek gambar mereka kakak belek punyalah lama-lama tapi sama aje kakak tengok. Kakak suka tengok tau:)

eMMe said...

@Kakzakie hahaha.. Kak Zakie, kan lain tu, ce tgk dowang lame2, heeee~ takleh cam gak, nnt kene jumpe live, heeee~

Nur Inani said...

bakpe omei sangat kembar ni. geram tengok. heheh :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

Geram toiii tgk deme..

Anisah Abdullah said...

comey nye twins..

Sham said...

Sy ni ngidam btl nk dpt kembar ni...

Daddy Ziyyad said...

Soheh saya tak kenal mana kakak mana adik! hahaha

Najib Ariyan said...

bagus blog ni kan... esok dah dewasa depa tengok semua aksi tu... patutnya mama dia rakam dia guling2 kat karpet tu...

Azizah Green Line said...

Kak. Serius xleh kenal mane kakak n adik

Fiza Rahman said...

Tayang jer sebab kita suka tengok. Sama jer muka. Susah nak bezakan mana satu kakak & adik ☺

Cho Zila said...

alolo twin memang best... kecik3ni kenalah pakai baju sama esok dah besar2 nanti payah sikit..
ala blog kita apa lagi kita nak tayangkan.. akakpun duk muka anak akak jer blogtu..

aquagugurl said...

Ala..sama je..tak gheti nak bezakan..

LYAfrina said...

alamak..serius..x dpt cam lg mana kakak n adik..mmg nmpk sama je.. nanti nk kena tilik betul2 ni

Ct Noraishah said...

hehe..tayang je kak. lagipun nak juga tengok gambar twin ni. cmel *-*

CikSiti said...

alahai bestnyer anak kembar..rezeki kan =))

Post a Comment

tq 4ur comments~