Followers

May 10, 2011

:: "BlOgger Friends FOrever (BFF)" COntest ::

 cik Penganjur: Cik Diana & Cik Mira
Encik Suke Tag : D08

1. FOllOw blOg Cik Diana n Cik Mira..
(Kalau dh fOllOw blOg Cik Diana, fOllOw blOg Cik Mira plak. Vice versa)

2. Buat satu entry khas berserta link dan letak banner "BlOgger Friends FOrever (BFF)" dlm entry tersebut.
 
3. Jawab sOalan dibawah dan lengkapkan slogan :

a) Siapakah rakan blOgger yg kOrg knal rapat Or baik?
1) Eka 2) Cinta Itu Dia 3) Wani & Azhar

b) Nyatakan blOg sape yg kOrg suke masuk, sllu komen Or lepak?
Sama seperti di atas, coz byk bahan nak dikomen kan.....tak serabot, n tak stress, kerana tidak suke perkara yg berat2 .... hehehehe...

c) Lengkapkan slogan.. "Saya layak bergelar seOrang "BlOgger Friends FOrever (BFF)" kerana Saya mudah mendapat kawan dan kenalan di blog, saya mudah didekati, mungkin kerana penulisan blog saya yg agak menarik, mungkin dgn ada nye gelaran BFF ini nnt saya lebih bersemangat utk terus menulis di blog saya dan mendapat lebih ramai lagi bloggers di mana2 saja.

4. Sila tag kepada 3 Org blOgger lain n make sure they'Olls tahu yg diOrg ditag..
     1) mzrose 2) MySweetDiaries 3) Simanis Cadburylady

5. Tarikh tutup penyertaan 25 Mei 2011 (11.59 mlm)

6. Tinggalkan link penyertaan di bhgian kOmen blOg Cik Mira sahaja.

7 princes N princess Yg Sweet:

Mrs Azhar said...

emme... thanks.. hehe. bgs emme ni tau. wani rs emme lah yg mmg pengomen setia kt blog wani. =D pastu pegi blog eka pun, nmpk komen2 emme jugk. =)

cik mira said...

thanks join n support contest cik mira n cik diana nih..
wish u best of luck..

Rose said...

beb..nnt aku ambik tag tu yer..still mood penat utk update blog..hihi..

Bunga said...

:)

Pepel BoNda AmaNi said...

gud luck wa wish kat lu...

Cikrosecute said...

Hai! Follow Kamu...

http://hairuliza-anakku.blogsport.com/

Cikwa said...

mie..akak tak pat join lahh..sebabnye hadiah dia topup sajek..akak pkai line..huhu..(macam ke menang je ehh)..

Post a Comment

tq 4ur comments~