Followers

May 11, 2011

Dah Petang Baru Datang... :P

Assalamualaikum
Hello Everybody!
Do You Miss Me?
Actually, i had many story wanna tell you all
so many words
so many works also
so moody but.............~
really no ideas
Dont know what should i say...bla..bla..blaa... (speaking pun tahpape...hahahha)



ehem2!!! speaking lak, adeh!


Ada idea ke nak kasi hadiah hari jadi utk boss kowang?

memandangkan hari jadi boss mE tak lama lagi pada 22 Mei 2011
mE rasa mcm nak bagi sesuatu buat dia, coz... tahun depan dia akan bersara wajib
moga Allah sentiasa panjangkan usia boss saya Dr Saharudin bin Haji Ismail dan dikurniakan kesihatan buatnya....Amin....~

6 princes N princess Yg Sweet:

munna said...

critalah apa2 emme..kak munna sudi baca.. tang hadiah mmg kak munna tak leh nak tlg...

Ena said...

salam emme..

windu tau nak baca celoteh emme..

hadiah?? ena tak pasti la plak sbb rasanya emme lebih kenal bos emme kan.. jawapan selamat kan ena kasi.. hik hik..

bunga said...

amin..semoga dipanjangkan usia..

Dilla Ady said...

hmmm...nk kasi ape ye tuk bos..takde idea la me..

DIDOT said...

ko bz ek skg???..senyap jek..heheh..adiah ek???..tanye jek die nak pe..heheh..;P

MommyAgharr said...

Hi Emme, msti boss Emme ngam ngan staff kan.. kalo cmtu, kna cari smthing yg exclusive..kot..hehe

Post a Comment

tq 4ur comments~