Followers

May 17, 2011

Sama-sama Layan~

Layan ape?
layan tv Astro Ceria (untuk kita-kita aje..)
kalah budak-budak tau...
centu la laki bini ni kat umah...
bile ade masa dok santai kat umah...

Inilah Mantaro (Muscleman) - tengs Google~

remote ditangannya, takde ape yg dapat mengubahnya, layannn kan aje lah....

selamat bercuti di hari Selasa kawan2ku!

8 princes N princess Yg Sweet:

My Little Diary said...

wahhh bestnya Emme cuti
i kena keje u... tension jer ni... :(

DIDOT said...

kui3..bahagianye korang layan cite kartun tu..hehehh..

D_08 said...

laaa.... awok pun teman anak2 tengok ceghite ni tadi..... deme kalo udah bukak Ceria, Disney Channel.....yg sengkatan dengan katon....jangan haghap le awok dapat tengok....sabo je le...

zOeY zAu YaH said...

kalau x de keje mmg ska lyn katun kan? hihi

munna said...

kak munna hari2 berebut remote astro dgn kakak meya...

a.samad jaafar said...

hihihi.. tak penah la tengok citer ni mE tapi suka ngan promo nye.. uihhh.. ngan kentut pun bulih teghobang yak hihihi..

bunga said...

selamat bercuti..hehehe.bunga suka kartun conan...

mummysyafie said...

tiap2 hari tengok anak layan citer ni, tapi baru hari ni tahu nama watak katun tu. hihihi...awak layan gak ke dear?

Post a Comment

tq 4ur comments~