Followers

May 20, 2011

Fakta Menarik tentang eMMe

Menu yg diorder telah sampai! Ce teke ce teke saya order apa?

wajah teruja dgn SUP Kaki Ayam~ habis ko kaki!!!

Cam tak cukup teruja ye yang................. hik hiks~
Masak sendiri lagi puas hati kan...
tapi tu la pasal.............selalu order je
Beriani satoooooo!!!
sup kaki Ayam???senang je buatnye...tapi saya je yg suke makan.....no gengs la.....
so, baik gi kedai order!!! mane sup kaki ayam yg sedap ekk.....

yg tak wat perot saya sakit, hehehehe....

16 princes N princess Yg Sweet:

Nigina said...

akak tak makan kaki ayam heheheheh... sup ayam akak makan hehehe

zOeY zAu YaH said...

pergh.. sup kaki aym tu...sup ekor pun sdp kak..hihi

lydzar said...

pernah makan yg mak buat je, tu pon sbb amek kuah dia..and kalau beli ayam seekor tu, kompom suruh orang kedai tu buang siap2 kaki ayam, sbb tak tau nk buat apa ngn kaki tu ..

eMMe said...

Kak Nigina, sedap la sis...slurppp...

eMMe said...

Zoey suke ek? aa'ah sup ekor pun akak layan....jgn yg liat tu dah...

eMMe said...

lydzar, heheeh~ tak gengs arr...bak sini kaki ayam tuh! hehehe...

Rashid said...

uiss kaki ayam? eeeeeeee geli nya. Tak suka! tak suka! ..

Geli tengok orang makan kaki ayam. Ternampak je cakar cakar .. apa yang dicakarnya.. haha!

Bertambah geli bila tengok orang makan buntut ayam .. ishh ishh ..

munna said...

pergh... sama dgn en. abg kak munna...suka sgt makan kaki ayam..tak kisah lah masak apa pun

Umie a'iesya said...

hahahhahaahha!
teruja nyeeeeeeeeee!

Ena said...

sedap eh me sup kaki ayam.. eh! mesti la kan. kalo tak, takkan eem makan. ish ena ni.. tanya soklan ntah apa2.. huhu..

eMMe said...

Cikgu Rashid, tak baik tau! biar la dia cakar2, bukannye tak basuh kan kaki ayam tu, huhuhu....

eMMe said...

kak Munna, leh gengs abg akak, piwit! hhahaha...

eMMe said...

Sya~ wat2 teruja ke ape tu,heeee~

eMMe said...

Ena tanye camtu, cam tak suke je,heeeee....

DIDOT said...

same la peberet kite..aku pun mmg teruja giler bile jumpe sup kaki ayam..pergghhh..sodapppp ciuttt..;)

eMMe said...

Aida~ taste kite kan mmg tinggi aida, hahahahhaha!

Post a Comment

tq 4ur comments~