Followers

May 19, 2011

Gambar Skit Cerita pun Skit Lah~

Assaalamualaikum....Update cite lame, boleh kan?kan?

Penah tgk wallpaper kat Kedai makan cenggini? I like, U like it?

Anda Tahu Dimana saya berada? Gambar2 budak2 menghiasi dinding ini....siapakah anak2 comel ini

Tgk menu2 yg menarik...
balik umah OK lagi, Esok Pagi Sakit perot sampai cengkam2 jari kaki, cirit birit 2-3 kali...
ape cer???
salah makan ke?
salah  pilih makanan?
ntah laaaa~ perot kowang tak tau la, perot saya ni lain mcm skit, heeee~

10 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

lau gtu bg sy jela mkn yer kak..hehhe..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sy tag akakla tu!!!smpai hati..

munna said...

perot kak munna kebal... semua boleh masuk je... tapi kena pandai pilihlah kedai tu tahap kebersihannya macamana...kadang2 depan je tip top...kat belakang dapur kotor...

Ena said...

lahai...
camtu plak..

sian me..

lydzar said...

me sakit perut sbb makan kt kedai tu ke?

Eye_nee said...

Alahai.. kene jaga2 ni Sis..tak bleh sebarangan nak mkn...

E K A said...

la...jadi cam eka gak ke...eka pun ritu ulang alik ke toilet je kejenya

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hahha,ngade kak emme ni@@

p/s: amboi3...nk cubit pipi eh???mai3..ni ha,dok tala pipi dah...cptla cubit!!

a.samad jaafar said...

saya punya perut pun lain sikit mE.. buncit dan comeyyyyy... hihihi..

DIDOT said...

heheh..cam tau jek kat mane..nei restoran asam pedas kan????..kalau betul laa..heheheh..tp time tghari beli lauk kat ctuh mahal gile..mmg cekik darah..tobat nak g lg da..;)

Post a Comment

tq 4ur comments~