Followers

May 25, 2011

Kenduri Kahwin di Kemaman


Sumber: Blog Reen Ezzy
Salam All dah breakfast kah?
Saya belum....jap2 lagi breakfast
tunggu meehun order sama mr HuB

hurm.........
ramai betul org kahwin minggu nih
 ada 2-3 jemputan juga saya terima
tapi saya tak dpt menghadirkan diri
maaf sgt2...
coz, sabtu ini perkahwinan Adik Mr HuB di Kemaman
(rumah pengantin perempuan....) pada 28hb Mei

dan minggu berikutnya 4 Jun 2011 adalah rumah mr HuB
kat Gomeh, jemput datang yea, kalau ada freetime tu
jemput la makan nasi minyak....

*Semoga Adnan dan Nurul bahagia ke akhir hayat!

*Pn Sue n Mr Green Selamat menempuh alam baru!

*Pn Su (kawan opis) dan pasangannya...terima kasih kerana ingat menjemput saya...maaflah....tak dpt nak jumpe Su n ambil berkat ibu mengandung (betul2 bunting pelamin...tahniah dear!)

9 princes N princess Yg Sweet:

cheqna said...

datang kemaman ke????
selamat untuk semuanya ye =)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

berhati2 d jalan raya yer kak..

My Little Diary said...

memang musim org kawin ni, maklumlah cuti sekolah minggu depan..

Pepel BoNda AmaNi said...

wah jauh sakan berjalan....bestnya....wa nak kirim kopok lekor la kat lu...

Ena said...

oh.. jupe ngan org pantai timur yeh.. hihihi.. leh jalan jauh sikit kan.. :D

D_08 said...

same le dengan awok.....setat minggu ni jenoh le makan kendughi..... tapi bagoih jugak...takyah masak tengahaghi...

mEiZ SHA said...

kite pon byk jemputan..:)
hehehe

fikaryna said...

dulu..dok kuantan sll gak g kemaman, cari kopok lekor ngan sata otak2..nyum2..

Ayuraza said...

xpe..kadang banyak sangat jemputan pun tak terkejar kan..yang boleh datang tu datang la..yang tak boleh tu kira ader aral nak buat gone..apa pun..selamat berbahagia la ek..:P

Post a Comment

tq 4ur comments~