Followers

May 24, 2011

"Ulangtahun ke-3 NUSHA"

 Nama Penganjur: Nusha



SYARAT dan WAJIB yg perlu dipatuhi..

1) Tajuk entry  ialah "Ulangtahun ke-3 NUSHA"

2) Tlg letakkan salah satu banner kat ats yg korang nak letak kat entry itu..
suke ati nak follow or x..

3) Tag sekurang2nya SEORANG dan pastikan  dia tau..



     nak tag 2 orang kawan baik akak iaitu  Aida dan Rose (mereka ni antara org penting dlm hidup akak tau...sayang bangat sama kamooo orang, heeee) kowang taukan, dlm pikiran aku hanya kamu!! haaaa~

4) Ini part pntg di mana korang MESTI wat ucapan yg plg besh,yg mampu wat ak trsenyum,
UCAPAN SAYA: Akak yg kau anggap comel nih harap kalian berdua cepat2 la menikoh, tau menikoh tu ape, kawen tu akak nampoknye cam dah kawen dah, dok berkepit je kejenye kowang nih.....bukan ape, takmo la jadi perkara yg tak baik nnt, cecepat kawen tau, coz akak nampak keserasian kowang di situ, yg cik abenye tu, akak harap jaga la cik adek sebelah tu baik2 ya....disiplin tu penting ye adik2 berdua...sayang kat kalian ketat2....

5) Akhir sekali bila dh siap,tgglkan link anda di komen ENTRY INI dan gtau sape yg TAG anda
(letak link penuh insan yg tag anda).. Jawapan: Nusha la rajin beno TAG akak. huhuhu....


6) Okies,itu shj.Tamat 16 Jun 2011 ..Akhir penyertaan sblm tarikh 17 Jun 2011 okies..

7 princes N princess Yg Sweet:

wahida said...

tak nampak tulisan u sis dlm kolum ucapan saya tu...apapun, gud luck dear!!!

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

amboi,jenuh sy tgk ucapan tu..heheh..

tp thnx ea!!

doakanla ea.. =)

eMMe said...

nnt akak betulkan erk Nusha, hehehehe...

Dilla Ady said...

gud luck ye dear..

eMMe said...

thx Dilla, join la same ...

eMMe said...

tq Wahida~

mummysyafie said...

gud luck yer..mana tahu ada rezeki tiz time

Post a Comment

tq 4ur comments~