Followers

May 9, 2012

Nak Marah, tapi Tahan.................

Saya tahan marah ni
bila tahan, air mata lak mengalir
Marah yang cuba saya kawal
dari meletup
dan meletus

Siapa tak seronok dpt sekotak Harum Manis
atas nama kita lak tu
Nama saya
tentu la hak saya kepunyaan saya kan...
terpulang pada saya la nak bagi kat siapa

tapi saya terpaksa
mengalah
jadi la dapat dua biji pun...

Apa lah salahnya potong2 buah tu, bagi sowang sikit
tak perlulah sampai sowang sebiji
mmg la tak cukup...

Sedih...
lama tak sedih begini
hati ni bagai dihiris

hati sape nak jaga...
hati sayakah
atau hati kawan

selama ni dowang jaga tak hati saya??????

21 princes N princess Yg Sweet:

.: iEyLa :. said...

sabar ek kak...
kadang2 kita perlu makan hati sebab nk jage hati org lain..
akk jgn sedih2 k.. :) senyum sket..

Si Gile Dan KeGILAannye said...

halaaaaa harum manis tu ape??
buah ke...???
k takpe..
nt saye gantikan singgang utk akak k..!!

ieda said...

loor dikk
bikin suspen tau akk dpt comment emme tuu
akk ingatkan emme bercakap pasal bb .. huhu dlm hati dah dup dap cakap " jgn lahh apa2 terjadi pada bb emme ... " risau tuhan sahaja yg tahu ..
bila buka .. looor pasal buah tuu ..
sabar ye dik , nie dugaan dlm mengandung nie
sib baikk dpt dua biji
x perlah dah jadi bahan makanan org , emme kena redha tau .. halalkan ..
insyaallah ada balasan baik atas kesabaran
emme tuu .. percaya cakap akk ;)

eMMe said...

@ieda
hahaa...kak Ieda... sejuk dah hati saya dpt komen kak Ieda, tengs kak!
leviu.....InsyaAllah saya akan jaga bb ni sebaik baiknya...Amin!

eMMe said...

@Si Gile Dan KeGILAannye tamo! harom manis gak! heeeee~ akak dah okey, sebab dpt komen dari Rara, tq dear!

eMMe said...

@.: iEyLa :. gitu la lumrah kehidupan..takdenye kite kan tenang selalu kan...tq dik!

::EIDA:: said...

Saspen!! Ingtkan jadik appe ke.. ishk.. huhu.. Mengidam lewtew.. sapa lah yang sanggup berebut dgn mak buyung ni.. teruk betul !

lovelywa said...

ileks mie..tu tandanya bukan rejeki kite semuanya..elok la dibahagi2kan..janji bby dalam perut tak kempunan kan..

BERT said...

ape tu buah manis..? kak tamo sedih2.. nanti baby2 tu pon ikot sedih jugak huhu.. saya kalo sedih nanges jugak.. besela hati ibu yang tengah peknen agak sensitip sket.. saba ye.. gembirakan hati dengan perkara gembira..

Camy Alya said...

ragam manusia. begitulah kak. mungkin dia ingat kita tak kisah tapi sendiri mau ingat la kan.

cheqna said...

yang..
x pe lah..rezeki diorang la tu...
x pe...ikhlaskan ye...insyaallah..allah gantikan lebih banyak lagi nanti =)
dah..tak mo sedih2...kena ceria2 ok..baru baby pun ceria =)

eita said...

susah kan kalau macam ni

♥ ROS ♥ said...

hahha.. sabar je lah :P tu mesti baby yang marah tapi mama xsggup kuarkan :P hehehe.. jgn sedih2 yer... cian baby tuh nangis gak nnt :)

LYAfrina said...

alahai..sabar dear...
itulah..bkn semua org leh btimbang rasa kan..

Roz said...

emme..ko sabar jela beb...mmg susah nk jaga hati semua orang...ko jgn risau..insyaallah nnt akan dtg rezeki yg lebih lagi utk ko..

Ko jgn layan kerenah orang...yg penting jaga kesihatan ko dan bby tu..ok!

Cik FaRiZaM said...

singgah blog sy & sy nak share something

nk ajak awk join giveaway mudah:

Kalau korang nak menang hadiah RM10 & hadiah misteri dari Maxis korang terjah blog shakiddo.com .Setiap hari sehingga 13 Mei 2012 ni, Shakiddo ada buat giveaway. Sy pun dah menang RM10 dalam Giveaway Hazman VS Food Siri ke-2 !!!!! JOM !

♥MAMASYAZA♥ said...

sabar ekkk emme. nanti ada rezeki beli lagi
tapi selalunya org yg preggy ni dia sensitip skit

~aSHa~ said...

tul tu kalo preggy mmg sensitip

munna said...

alahai jgn sedih2 ye emme... sabar ye....emosi ibu mengandung mmg mudah sensitip

Anonymous said...

InsyaAllah akan smpai lagi buah tu kat me. hehehehe.

::.GeiNa.:: said...

saba ermie...time preggie ni mmg kite akan cpt terasa...slh ckit tp terasanya mcm slh besar...byk2 bersaba k...

aku dulu pon mcm tu...lau ade bende yg aku terasa..nangis je la jawapannya...pdhal bende kecik je...

ibu mengandung ni mmg sensitif...sabar k..=D

Post a Comment

tq 4ur comments~