Followers

May 11, 2012

Wat Lawak Skit Petang ni Boleh Ke?

cilok kat FB... hehehe~

tu la..................takmo diet....
kan anjing terselit kat celah punggung pun tak prasan...
kecik sgt anjing nye, kene la kasi besar same cam tuan dia

ops~ saya nye badan sudah membesar dari biasa...
kain baju kurung dah ketat, sendat melekat, 
dah takleh sarung dengan mudah...
hehehehee~ best2!! 
bersedia utk beli 
'pakaian' lain......................

hepi weekend u Alls~

13 princes N princess Yg Sweet:

BERT said...

hehehehehehhehe.. hahaha.. terselit di celah2 hahaha

.: iEyLa :. said...

weee...leyh soping2 baju baru..weee.. :*

Roz said...

yahuuuuu...ada alasan nk beli baju baru..baju lama dah mengecil kan..hahaha

Salmiza said...

beli baju yg boleh pakai bila2..maksudnya masa pregnant dan slps bersalin nt...jimat..hehehe

eKa said...

la hai..dia boleh tak perasan puppy dia kat belakang

Camy Alya said...

gemuk betul perempuan tu. ^^

cik_omei said...

haha..nice one

MulutPayau said...

lepas ni boleh soping 'uniform' baru...hehehe...

Uncle Jonni said...

hakhakhak... x bernafas le camtu... huhu

Ena said...

hehe..



syok ekk leh sopim baju baru...

Shima said...

wakaka...lawak ar kak emme

Cik Sibuk said...

saya pun suka guna alasan, dah gemuk..nak kena shopping beli baju baru. pastu bila diet & kurus cikit..bole jadik alasan yg sama untuk pi shopping baju sbb semua baju dah longgar..heheee. alasan je tu, nak justify pi shopping beli baju baru..hihi

Mama Gee said...

siaaannnnn hanjingg tu......lemassssssss...hahaa

Post a Comment

tq 4ur comments~