Followers

May 4, 2012

Oh Suami Ku~ Love U 4ever

Suamiku...
dengar lah nasihat dari Ustaz Azhar Idrus
Kerana ku Isterimu yg pasti ada kekurangan dan kelemahan
walaupun kutahu ku tak sempurna
tapi Isterimu ini akan cuba sedaya yg mampu utk menjalani
tanggungjawab dan kewajipan sebagaimana isteri yg dituntut dalam Islam,
InsyaAllah.....moga kita bahagia selamanya...

16 princes N princess Yg Sweet:

nuyui a.k.a miss YUI said...

aminnn...

BERT said...

lebiu mai habiii... ehhe tq kak emme :))

Kakzakie said...

Semua isteri mahu jadi isteri yg terbaik emme kan...

Salmiza said...

Emosi ms prgnent ni biasanya x stabil...jgn gado2 ye....:-)

eMMe said...

@Salmiza Eh! tak gado InsyaAllah, kami baik baik aja, heee...

DIDOT said...

insyaallah.kita tercipta utk suami.suami tercipta utk kita.;)

DIDOT said...

insyaallah.kita tercipta utk suami.suami tercipta utk kita.;)

eMMe said...

ada masalah tak leh nak komen entry aku ari ni... takpela.. faham masalah gini, its okey frenz~

Mama Gee said...

best...akak nk cilok gak..walalupun emme tak bg cilok..hehee..halal ye..

Daddy Ziyyad said...

Baiklah..saya follow nasihat UAI..:)

eMMe said...

@Mama Gee cilok la kak, saya pun cilok org punyr gak... Hehee...

eita said...

nasihat yang sangat2 bagus...

MulutPayau said...

InsyaAllah dik...semoga kebahagiaan yg dikecapi berkekalan hngga ke akhirnya...

zOeY zAu YaH said...

btl sgt2 kan..

Roz said...

like...

Ena said...

Amin...

Post a Comment

tq 4ur comments~