Followers

Nov 15, 2010

KAWAN SEJATI tidak akan biar kita JATUH~

Dpt dari inbox emel kawan2 hantar~tQ..

MORAL NYA:

KAWAN mungkin tidak akan TARIK anda ke atas

TETAPI

KAWAN akan pikir cara utk tidak membiarkan Anda JATUH…..

Betul ke?

Sayangkah KAWAN-KAWAN kepada KU?

26 princes N princess Yg Sweet:

azzey said...

emme: kawan sejati akan sentiasa bersama kita kannn....

alynchoongjr said...

kwn sejati mmg akan bersama2 kite. susah sng same2. tp bile one day, kwn yg kite anggap sejati tu pergi jauh dr kite dan sekali kwn sejati jd sebaliknye, ht ni bagai tersiat2. sakit teramat sgt. jadilah kwn yg sejati smpy ujung nyawa. bukan bile duka, kwn itu pergi tinggalkan kite. malah cerita buruk pasal kite pd smua. jadilah kwn sejati yg paling sejati. maaf kak emme, lyn berbahas panjang pulaks.sakit bile kite sndiri yg rase kan kak emme.. ♥♥♥

Ena said...

kawan sejati susah nak cari kan!.. kawan bersuka ria sangat la ramai.. hara yg sejati tu jgn pulak berpaling tadah.. menikam kita dari belakang.. akak dah rasa dah camtu? serik.. tapi Tuhan tu Maha Adil.. diganti dengan yg lebih baik.. ;D

eMMe said...

azzey: yea betul tu dear, sentiasa bersama kemana saje, kecuali toilet! hehehe...

eMMe said...

alynn~ its okey dear, i know what u feel, feel free what ever u want to say, say it loud, agar lega resah di dada....Puas dipukul ribut taufan, petir, angin kencang, rupanya Allah nak berikan kite PELANGI...

eMMe said...

Ena~adat la dlm persahabatan, ada suke ade duke, ada mcm2 la...so, kawan sejati mmg sukar dicari n didapati...

SINGALAUTMETRO said...

Kawan yang baik susah dicari. Yang banyak adalah kawan yang kita umpamakan sekumpulan ketam di dlam bakul. Apabila seekor memanjat, yang lain tarik gunakan sepit. Bila dia naik, yang lain pula tarik gunakan sepit. Akhirnya seekor pun tak dapat keluar dari bakul dan mati kesemuanya dalam keadaan penuh angan-angan dan beragan!

Amy Syaquena said...

salam..

kawan sejati akan setiasa berada dengan kita walau dalam keadaan apa sekali pun..

DKosongLapan said...

tapi susah nak dapat kawan yang macam tu sekaghang ni cik eMMe...yang nak tengok kite jatoh ghameiiiiii....... udahle nak tengok kite jatoh......siap nak tengok kite tertonggeng sekali pulak tuuuu

kelisa_samudera said...

tapi kadang2 kita niat baik nak tolong kawan taknak jatuh. tapi kawan plak kata kita sengaja nak jatuhkan dia. ni terjadi kalo ada orang ketiga yang selalu cucuk belakang.

fara said...

HAHA klakau je kartun tu.
mmg susah nak carik kwn sejati.
klo dh jmpe, jgn lepaskan! :)

My Little Diary said...

salam,
saya pun tanya diri saya sendiri... sayangkah kwn2 saya pada saya,,..??


entry terbaru "poketku sakit"

eMMe said...

singa laut metro, kene sepit ketam sakit wooo..bisa~

eMMe said...

Amy, hope kite ni sejati dlm persahabatan ye dear~

eMMe said...

Yop D08~ mmg le, tak yah la sejati sgt kalo ghope itu, hehehe...

eMMe said...

ikan kelisa samudera~ cucuk belakang dia balik biar dia lak melatah!

eMMe said...

farah, kelakar kan...tu yg akak wat tempek kat blog tuu, hehehe..mmg kawan sejati tu payah nak jumpe, kalo dah jumpe, biarlah kekal dlm hati kita kan...

eMMe said...

rima~ i sayang u, kite sejati di alam maya sampai kapan pun...hiks~

munna said...

kalau kita pandai berkawan.. pasti kita dapat kawan yg sentiasa ada nak tolong kita

Gyena Chobitz Armani said...

i lap u very d strong la k.emme

eMMe said...

munna~ yep, tak salah berkawan, tapi ada batasannya...

eMMe said...

gyena, lap u so strong too my dear~

E K A said...

sa...yang sgt...kalu tak sunyi je blog eka

eMMe said...

Eka~selagi me berdaya, mE sentiasa temani Eka...sayang dear jugaa..

Mrs Nageb said...

me,setujuk ngan tajuk entry....susah skrg nak cr kwn sejati tau....kalau ada.....tak ramai....huhu

a.samad jaafar said...

tadi jenuh bepikir ngape teman byk tertinggal n3 kwn2..baru ingat.. sebelum raye notebook hantar kwn utk diprogramkan semula..ermm..errr.. ttg sahabat teman mungkin orang bertuah..bukan perasan insyaallah.. ramai yg kata gitu kat teman.. barangkali kerana teman meletakkan keikhlasan pada tempat yg tertinggi dlm persahabatan..dan teman sgt menghargai persahabatan..

Post a Comment

tq 4ur comments~