Followers

Nov 12, 2010

Sukan Asia 2010

Find in gOOgLe~

Malam ni majlis perasmian pembukaan Sukan Asia 2010, di Ghuangzhou, China dari 12- 27 November 2010

Siaran langsung tv1.

Kowang tengok ke?

Gempak kan gimik dowang buat

Fuh! Kagum mE dibuatnye

Hehehe…

Harap Negara kita dapat tampilkan persembahan yang terbaik esok~

Harap rangkul byk EMAS utk dibwk pulang ke MALAYSIA~


Website rasmi

15 princes N princess Yg Sweet:

midiaida said...

nape aku x tau?????..hahah..sabo jek laa kan..

eMMe said...

ko tak buka tv ke aida?
ape laaaa....

SINGALAUTMETRO said...

kalau bandingkan dengan India anjurkan Sukan Komanwel, bagai bumi dengan langit. Kat Sukan komanwel, kereta sorong dengan anjing berkeliaran di padang masa acara sedang berlangsung. China anjurkan ada kelas tersendiri!

eMMe said...

lee chong wei dah tewas dgn ponsak ponsana, aduilah....camne leh tewas...sedih tol la~ bak sini raket biar mE main, huhuu~

eMMe said...

En Singalaumetro, Ghuangzhou layanan kelas pertama akui Dato Zolkeples Embong~

a.samad jaafar said...

uiiiihhh..minat beno kan sokan ghopenye.. pah tu, eksen..nok ganti cong wey kunun.. teman kalohkan eMMe gune sebeloh tangan je to...hihihi..eMMe.. teman sebut name eMMe kat n3 baghu teman.. takpe la yak..

fara said...

alamak! tak sempat tgk gak.
tp harap2 la atlet kite dpt bawa balek EMAS kan! hehe

Lina Rahim said...

tengok jugak..paling best bunga api..

MOH KEMBARA said...

Salam, kalau Malaysia dapat 5 emas kira dah baguih sangat!

mrs.spicy said...

huhuhu..tak suka sangat sukan. tapi kene redha jer sebab husband asyik nak tengok sukan jer. hurmpph!

eMMe said...

Yop Mad, mesti la minat sokan...bersukan ni leh menyihatkan badan tau...eleh! main sebeloh tangan kunun! silap2 mE yg pegang raket sebeloh tgn, hahahaha...

eMMe said...

fara~takat ni lom ade Kilaun EMAS dari Malaysia...huhuhu....

eMMe said...

Lina~ aa'ah dowang kalo bunga api mmg very the happening~

eMMe said...

kak halima~ kalo dpt lebih pun takpe, hehehe...doa2kan la dowang bersungguh2 utk mendapatkan EMAS!

eMMe said...

Mrs Spicy, hhahahaha! same la kite farah, asyik le bola omputih tuu..huhuu...tapi skrg ni jap2 tukar tgk sukan asia, kejap chanel ESPN, huhuhuh...

Post a Comment

tq 4ur comments~