Followers

Nov 4, 2010

Mode: Jiwang di Pagi Khamis~

Tetiba mood jiwang datang menyerang
Saja la blog walking blog Lina Rahim
Entry rinduku rindumu by Shafinaz
Actually tu lagu lama nyanyian Broery Marantika
Kowang tau kot, bila lagu tu habis, ada la list2 lagu lain kat dlm youtube tu
mE pun klik la lagu Broery yg tajuk nye Setulus Cintamu

so, terfeeling laa mendengar nye pepagi nih
jom Layan (mE dah bleh buka Youtubela, kowang boleh?)



22 princes N princess Yg Sweet:

lydzar said...

hehe jiwang2 dihari khamis yerr

eMMe said...

TERjiwang la pulak saya ni lydzar...
syahdu je pepagi ni...tah la...layan kan aje la...hahaha...

My Little Diary said...

kat opis ni tak leh bukak youtube... :(
sesekali kena layan jiwa sendiri.. huhu.. jiwang pun jiwang laaa... janji bahagia...

eMMe said...

huhuu..rima...lagu dia mendayu2...buat halwa telinga pepagi ni..hehehe...

a.samad jaafar said...

tentu eMMe ni jenih yang romantik...saya pulok jenih romantok hihihi... tak ghamei generasi baghu yg suka lagu2 cmni kan...

eMMe said...

yea, me da start suke dgr lagu ni yop mad, anjakan usia kot puncanya, hehehe....

Ena said...

leh la nak jiwang pun kan.. esok dah cuti leh tambah jiwang.. hahahah

eMMe said...

alaaa...Ena, esok lom tentu mood jiwang le...hehehe...

mrs.spicy said...

jiwang sempena deepavali ke?=p

eMMe said...

aik! camtu lak farah? kalo sempena deepavali, baik me tempek lagu tamil 1 kat sini kan..hehehe...

Lina Rahim said...

Lagu versi Syafinaz tu glamer masa era2 kampus macam tu la..tiba2 semalam teringat, pagi tadi terus cari kat youtube, punya la payah sebab lagu lama..tapi jumpa jugak..terubat gian ini..hehe..yang nyanyi Broery Romantika ek..tak silap ciptaan Ahmad Nawab..tapi suka versi Syafinaz sebab ada remix kot..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ai suker jiwang kejiwangan nih

hehheheh....

eMMe said...

Lina, aa'ah..lagu ciptaan ahmad nawab, pehh~ siap tau ciptaan lagi..hehehee...zaman muda remaja la katakan, pilih remix la kan...

eMMe said...

yank~ jgn jiwang sgt laa....hehehehe..

DKosongLapan said...

singgah sekejap cik eMMe....nak ambik feel jiwang sikit.....esok nak jumpe anak bini....

eMMe said...

hehehe...silakan yop D08, sok saya nak jumpe mok ayoh, hehehehe...

Eye_nee said...

terasa dah tukar ker genre jiwang pulak akk layan lagu ni..apa pon broery the best...suka lagu Widuri...

Mrs Nageb said...

alahai jiwangnya.....tumpang jiwang jugaklah :)

kelisa_samudera said...

tak cuti ke hari ni? buat ketupat. esok nak raya.

alieff said...

jiwang itu menarik bukan? haha...

*feeling jugak; nak2 biler dengo lagu2 jiwang karat dolu2... ngee~*

azzey said...

eMMe: sker gak lagu tu.....:)

p/s: slm kenal

eMMe said...

hye azzey~ salam kenal buatmu jua

Post a Comment

tq 4ur comments~