Followers

Nov 26, 2010

Undian Peringkat Pertama

Salam dan selamat malam semua

Seperti maklum, blog mE telah tercalon di Blog Pilihan Malaysia 2010.

Bermulalah acara mengundi bermula

10 malam 26 nov 2010 - 8 pagi 30 nov 2010

Ni mE nak mengempen sket…

Sekiranya anda rasa me layak menjadi Blog Personal Isteri Pilihan
Vote la mE, kalo sudi n baik hati. Terpulang la kowang semua, kalau kowang suka n sayang me, hehehe…ikhlas dari hati kowang tu yg mE harapkan…. Hihihihi~

Ingat Undi ingat eMMe! Vote Me!

6 princes N princess Yg Sweet:

a.samad jaafar said...

Blog Pilihan Malaysia 2010..??? Uihh.. dasat giler tu.. tahniah ye my pren.. mcm mane nok ngundinye Me uiii ??

eMMe said...

yop mad, me ade wat link kat tulisan kaler hijau besor2 tuuu...try jenguk situ, n ikut arahan seterusnya...makaseh~

Mata Hati said...

memang munasabah kalau tercalon sbb blog ni mmg best, gaya penulisan pun santai jer. good luck yer.. :)

al-lavendari said...

tak tahu macam mana nak undi !

My Little Diary said...

salam emme
thx undi saya... saya dah undi awak...
good luck ye..

Ena said...

dah klik dah ikut arahan tapi cam tak betul jekkk.. ehehhe.. nanti ena cuba lagi yeh!..

gd luck!!

Post a Comment

tq 4ur comments~