Followers

Jul 3, 2012

Nak Sahur Jadi Breakfast...LaH!

 Macam makan tengahari terus je ni... apa boleh buat, bila lapar memuncak....

 Terliur tak tgk, ngeeeee~

Salam.
Lauk Dinner malam tadi
patutnya simpan utk sahur
tapi terlajak lak!
terus bawak jadi breakfast
huhuhu...
Me ada lagi 3 hari ganti puasa
sempat lagi ke ni?
sempat2 kan gak la kan..
U all mesti dah setel puasa ganti kan...kan...
jeles LaH~

29 princes N princess Yg Sweet:

inazamri said...

akak ada lagi sehari nk ganti.Selalunya awal2 dah ganti tp tahun ni lengah2 pulak .

Bazilah (^0^) said...

ikan masak tempoyak ke tu?? sedapppnyeee . meriah breakfast akk hehe

Mama Gee said...

sempat je emme.... :)
sedapnyaa lauk tu..ikan apa tu?

Nanak said...

hi emme,
terliur juga..nsb baik dah bfast roti canai instant td..hehehe...

p/s
sy baru nak msk 15wks :) take care :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

tempoyak..bru masak ahad lepas,,nyum2..

eT said...

hehe..selalu terjadi jugak..:p
sedap tu lauk tu...rugi xmakan...

eMMe said...

@Mama Gee ikan patin kak... sedap, hee~ akak makan ke?

baby lydia said...

msk tempoyak k??adohai..fengsannn tgk pg2..orang johor xde mkn tue lh kak..susah nk cri.

eMMe said...

@baby lydia nape baby? suke ke tak suke ni?? hehehe.... akak org perak, gulai tempoyak tu makanan tradisi hehehe....

.: iEyLa :. said...

macam terbau2 kat sni kak..huhu..
mau tak terliur.. :)

qaseh johanna said...

masak tmpoyak ea..? sedap2... tp masak tempoyak ikn kembong je sy mkn.. ikn lain xslera.. hihi
sedapnya masak tempoyak..huwaaa, stok tempoyak dh abes..mna nk cari ni.. sy tb2 mngidam..!!

eMMe said...

@.: iEyLa :. hahaha... jgn nak kelentong akak erk... takdenye bau sampai KL, heheh.. sampai kat jiran sebelah leh la percaya.. hehehehe...

eMMe said...

@qaseh johanna Dear, meh la come to my house ade stok tempoyak ni, heeee~ ngidam erkk.. selalu nak kene kan kita... amikaww!!!hihi...

♥ ROS ♥ said...

Ros pg2 xleh mkn nasi lg.. Kui 2ptg bru leh trima..hihihi :) ros xgni lg tahun ni.. Haishhhh...

Sidratul Muntaha said...

ahhaa
selalu mcm tu..
terlajak
tak thulah esok dah pose mcmana..
ara asyik bgn mlm2 lagi..
tkut terlajak jugak nak bersahur nnti

BERT said...

ehhehe hai kak emme sihat tak?? saya ok je.. tenet dah pulih yeayy...

saya pun niat pagi tadi nak sahur.. sebab nak ganti pose.. las2 bangun lambat aiyaya... jadi bekpes jugak la gayanya macam kak emme heeh

Roz said...

Insyaallah aku dah abis ganti..hari ni last..esok raya...hahaha

ieda said...

MAK AIHH IKAN PATIN ..
marvelous !! .. tapi sowiii akk x makan ekeke ;))

eMMe said...

@Roz wah! selamat hari raya Roz...

eMMe said...

@ieda lor ye ke kak Ieda... ramai tak makan patin ek.. huhuhu... takpela, saya makan kan utk kak Ieda, nyum2!

Kakzakie said...

Makan bertiga Me kena lebih sikit.. Ramadhan kian dekat Me cepat sikit setelkan..

eMMe said...

@Kakzakie Baik Kak! InsyaAllah dlm minggu ni habis ganti... heee~

eB said...

ikan patin ker tuh. menceces dh. hu3

daddydee said...

tadi ingat nak puasa juga tapi pukul 11 perut dah lain macam trus gi lucnh...heheheh

lama dah tinggal puasa sunat

Eye_nee said...

Akk pun tak makan ikan patin ni sis..tp kalau buat kuah tempoyak mcm ni...kuah tu siap akk hirup2...mengada jer kan....ikan tak makan..kuah laju jer makan nyerr.....

eMMe said...

@Eye_nee Same la kita kak! suke hirup kuah dari makan ikan...kuah n nasi pun dah sedap dah,heeee~

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

pasai apa sahur jadi breakfast pulak...

anisalya said...

nnttime bln pose kena kuat smgt la emme ye.

eMMe said...

@Izni Hafiz Abdul Rashid Dah tak mangun sahur... mmg tak puasa la jwpnye,hihihi...

Post a Comment

tq 4ur comments~