Followers

Jul 10, 2012

Roti Canai Abg Ejeap, Dengkil Sedap

Sumber: Google

Salam.
Selamat Pagi Semua rakan blog yg Me sayangi
kowang Breakfast dah?
Pagi tadi Me pekene roti canai 2 keping dengan milo suam

Kenapa Me makan roti canai?
Dulu Me tak suka roti canai tau
sekarang dah terbalik
Sukaaa... sgt roti canai
Yang suka jadi tak suka
yang tak suka jadi suka

Ada lagi dulu tak suka makan Mee goreng mamak
skrg sukaaa sgt..
Dulu suka meehun sup @ meehun goreng
skrg tak suka...

Dulu suka makan ayam KFC
skrg tak suka Ayam
serba terbalik kan...
kalo makan tak boleh masuk
dia menolak keluar
tentu membazirkan...kan..kan..
so, makan la apa yg kite SUKA... 

Pelik kan tapi benar
Hahahaa.....

18 princes N princess Yg Sweet:

qaseh johanna said...

eh.. sedap la roti canai tu.. 2kping.. 1 utk mama, 1 utk bby..bby kena kongsi.. hehe

Bazilah (^0^) said...

pembawakan twins tu kak hehe. bazi sarapan nasi lemak pagi td :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

pmbwk budak tu..hihi.

-Sara- said...

ahh kite pose harini...tp nmpk sedap roti canai tuu ;D

eMMe said...

@-Sara- Selamat berpuasa dear~

Kakzakie said...

Janji ada selera makan itu dah baik. Ada org tak boleh makan sentiasa loya kesian pada baby kan Me.

Kakak pun dulu tak pandai makan sambal belacan sebaik mengandung anak sulung sampai sekarang sambal belacan jadi favorite tau Me..

SSulieana said...

yup tu namanya pembawakan budak...hihi

ieda said...

huwaaaaaaaaaa sedap nyee
akk nie dah lama pantang makan roti canai dik huhuhu

Mama Gee said...

tak pernah lg pi makan kt ctu...takde org nk bawak..huhu

eB said...

preggy mmg g2. yg pelik2 jerk. hik3...
tapi best kan? :)

BERT said...

kalo dah bawak budak ni memang pelik2... yang tak suka jadi suka.. yang suka jadi tak suke.. saya pun dah alami.. tapi skang sume dah ok.. dah normal balik selera.. roti tu nmpak sedap la kak

eelobor said...

nampak cam lembut jer roti dia kan.... patut la sedap

eMMe said...

@eelobor tu roti google mari, hehehe.. tapi roti abg ejeap kulit dia crunchy...garing..mmg kene dengan selera kita..hehehe...

jamie said...

dengkil kt area mana

eMMe said...

@jamie jamie!!! simpang masuk kubur cina tu.. dekat je...hehehe... oh, suke makan roti canai ek, hehe..

Eye_nee said...

Macam2 kan bila mengandung ni..yg penting buleh makan..jgn sampai tak lalu makan...sok2 dah bersalin selera kembali cam biasa...jgn tekejut pulak nnt...selera bertambah dua kali ganda..tu dia penangan lepas bersalin...tp jgn buat mcm tu naaaa...nnt aligment lari...

eMMe said...

@Eye_nee hahaha.. InsyaAllah sis, kalo leh adjust..kalo tak boleh, redha je la, hahaha...

anisalya said...

alhamdulillah... kenyang makan ye emme?

Post a Comment

tq 4ur comments~