Followers

Jan 30, 2011

3 hari tanpa entry

Salam All,

Mesti ade yg tertanye2 kemanakah saya menghilang

Hilang sekejap Cuma 3 hari je

Hari Jumaat lalu mE cuti

Coz ikut my parent ke Alor Setar

Coz sepupu mE nikah/kahwen dgn gadis pilihan nya di sana

Tak sempat nak wat auto publish

Ari sabtu masih di Alor Setar, jenjalan

Ke Kota Lama, Kuala Kedah,

Pekena Keowtiow Iman yg sgt la sedap

(tapi ada sedara mE ckp, Keowtiow Doly lagi sedap)

mE tak penah rasa lagi, teringin juga…tak tau bile dpt menikmatinya

Gerak pulang dari Alor Setar jam 9.00 mlm

Sampai Slim River jam 3.00 pg

Sian my dad n my hubby yg drive, penat +ngantuk

Alhamdullah sampai gak KL

Ahad baru dpt update

Rindu tak kat mE?

Heeee~

13 princes N princess Yg Sweet:

rDnA said...

kuewtiow Doli mmg sedap..ala tetiba teringin plak

Fuziani JSR said...

Me okay ke? Jauh perjalanan tu... x letih ke? Kak ani pun baru sampai dari Ipoh...

eT said...

mesti rindu nk update blog kan..hehe

erienz said...

rindu sesangt kat u tau...

jesnita_ns said...

ooo ptt lh sunyi sepi blog ni ..tn tanah g utara rupanya

a.samad jaafar said...

wahhh...jauh jalan..mesti penat kan..tapi kat kedah tak byk tempat yg menarik utk dilawati..teman pernah dua tahun di sana..

munna said...

mestilah rindu emme.. welcome back dear...

midiaida said...

tuh le ko nei..lain kali update dulu ko nak g mane2..risau sume org..heheh..

kelisa_samudera said...

kotiau doli? huihhh saya selalu pekena tu. mmg sedap.

♥MAMASYAZA♥ said...

ler. awat la mai aloq staq tak habaq awai2, buleh kita dating, sama2 mkn keowteow iman

SHIMA said...

wah,jalan sungguh....mesti best...tenang3kan pkran

.: iEyLa :. said...

rindu!!!!!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

walaupun aku orang kedah..tapi xpenah aku makan kat 2-2 tempat keowtiow yang ko pegi tue beb..huhuh sadis dak...sadis kan...

Post a Comment

tq 4ur comments~