Followers

Jan 5, 2011

Kenapa tak boleh AutoPublish???



Biasa boleh

Nape tak boleh ekkk

Nak publish 8 Jan, skali dia kuar ari ni…tak jadi ‘schedulled’ pun….

Kowang leh tolong tak?

14 princes N princess Yg Sweet:

Syue Mustafa said...

Kak Sue punya lagi best. Terus tak kuar... Terpaksa cari kat draft.

midiaida said...

hahah..sampai camtuh da ghupe jdnye ko???hihi..

My Little Diary said...

salam,

tak pernah buat lagi lah entry autopublish ni... huhu

munna said...

akak yang tak berapa celik it ni tak dapat nak menolong..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

jarang2 wat autopublish hehehhe

eMMe said...

ahaks~ ade gak jadi cam tu ek Kak Syue
huhuhu....

eMMe said...

Aida, hahahah~ ye la..berkali2 aku cuba tak jadi2 tu yg terus serabai rambut di balik tudung ku ini, heheheh....

eMMe said...

Rima~ awak takpe hari2 depan pc/laptop...mE nak cuti je wat autopublish...huhuhuu...

eMMe said...

kak munna~ saya pun kak, hahahha..same la kita...

eMMe said...

Yanie~ wat cene jadi tu? huhuhuu....

Mrs Nageb said...

sian Me~ I tak reti nak wat autopublish pun..huhu

.::: Princess MOMOY :::. said...

amik tag dear http://princess-momoy.blogspot.com/2011/01/my-22-minutes-survey.html

jesnita_ns said...

mE..mungkin masalah internet kot..kekdg aku pn jd camtu gak...biasa lah sesekali 'pening' heheh

RozSyah said...

mmg biasa jd camtu..ko kena buat byk2 kali..nnt jd ler..

Post a Comment

tq 4ur comments~