Followers

Jan 22, 2011

Pagi n Tengah hari Sabtu~

Salam!Selamat Hari Sabtu!

Hari ini lepak kat umah je

Hujung2 bulan camnih

Baik dok umah

Tak sakit hati

Minggu depan baru gaji

Rasa lambat sgt nak tunggu gaji ni

Dok umah layan Blog

Harap2 broadband tak buat hal

Kalo wat hal

Ape lagi nak dibuat kalo kat umah kan…

18 princes N princess Yg Sweet:

kelisa_samudera said...

selamat ari sabtu. gaji saya dah masuk.

nusha said...

ngeh3..gaji sy pon lom masuk..msk pe kak arni??

eMMe said...

kelisa: wahhhh....sunuknye hari anda....

eMMe said...

nusha: tadi breakfast lewat, jadinye lunch terus la, menu Nasi Lemak....hahaha..kasi lemak2 ini badan, kussss semangat..

a.samad jaafar said...

teman keje hari ni.. keje tido..hihihi..masak special ke hari ni Me..?

eMMe said...

yopmad: takde la masak special sgt pun...hehehe...

α!∂αηαтαѕуα™ said...

kak.. hehehe

dok umah on9 best, tp klu line tak ok..

tido jela ;)

eMMe said...

tasya:takat ni okey lagi dik...hehehe...

LYAfrina said...

SELAMAT B'ISTIREHAT :-)

eMMe said...

LYA~selamat berisitirehat juga buat awak yea...

Fuziani JSR said...

Me.... seronoknya leh duduk rumah... akak kerja gak ari ni sb ada Kejohanan Merentas Desa.... tapi g kejap je... org masuk dewan, akak chow balik.... mcm nak pitam....hihihi... harap2 Isnin nanti x dapat memo..

Ogy said...

emme samalah kita...walauun cik abg ade..tp duk umah je..wet takde sgt...jgn pergi ke tempat2 yg leh buat mata menanah...hehehe

SINGALAUTMETRO said...

hehehe...yang penting ada gaji..jangan ada gergaji

ratusiput said...

betul tu...dok umah lg selamat n aman sebenarnya.jimat pun jimat.sbulan skali atau 2 kali ok la kuo jenjalan...kang otak tepu lak tak kuo langsung...ehehe..

Syue Mustafa said...

Sama ler kita. Kak Sue pun dok rumah jer hari ni.

Amy Syaquena said...

wah seronoknya...

Lina Rahim said...

nak buat ape eMMe..tidur, tengok tv, membaca majalah/suratkhabar je la..

MAMASYAZA said...

setuju sgt, lepak aje kat umah, tangan dah terasa gatal nak tunggu gaji ni

Post a Comment

tq 4ur comments~