Followers

Jan 17, 2011

Biar tanpa Tajuk~


Hingga ke saat ini
Berbagai persoalan
Tak henti melanda
Buntu... ku memikirkannya

Kau memilih diri ku
Di atas dasar apa
Apakah kerna cinta
Atau... pelepas sepi cuma

Seumpama... dedaunan...
Yang telah gugur bertaburan
Membiarkan... ranting dimamah usang

Apakah semua itu
Akan terjadi pada ku
Andainya benar
Maka tepatlah apa yang diramalkan

Waktu bersama mu
Banyak benar kenangan yang kita ciptakan... bersama
Dan satu darinya... engkau bersyahdu
Bahawa aku takkan kehilangan mu
Susah payah kita... semai benih cinta
Merempuh dugaan akhirnya kau tinggalkan
Susah payah kita... semai benih cinta
Merempuh dugaan... akhirnya kau tinggalkan
Sia-sialah ku bina istana cinta
Andai insan lain... dihati mu... bertakhta
Hingga ke saat ini... ku masih terkenangkan
Saat-saat yang indah... nyata kesudahan aku para

(huhuhu mE suke lagu ni….)

Ps: Good bye God bless you~

17 princes N princess Yg Sweet:

cheqna said...

ramalanku benar belaka..=)

eMMe said...

huhuu..."maka tepatla apa yg diramalkan...."

Ena said...

Ramalanku Benar Belaka ni lagu berhantu dolu2 kan.. tp skrg kalo degar pun leh naik hantu gak.. hahahaha..

atie aizam said...

suka gak kat lagu ni.. aishhh suspen jer :)

alieff said...

adehhh.... dah nak habis baca baru sedar ni lagu... patut la mcm penah dengar je ayat tu... suka gak lagu neh~ huhu

p/s: buat suspen jer~

kelisa_samudera said...

dah tak ingat lagu ni macam mana.

munna said...

lagu ni minat sebab lagu mmg sedap dan sebab vokalist dia hencemm...

Sidratul Muntaha said...

lagu kumpulan payung...
huuhhhh...

Lina Rahim said...

aiii..ngapa berjiwang2 pagi ni Pn eMMe..

a.samad jaafar said...

salam Me.. nampaknye pasni kene bukak youtube la nih..mane la ghope lagunye.. tp..ngape pilih lagu ni..?? Can mali can tak boleh ke ?

E K A said...

huh igt kan ada kaitan dgn me lagu ni...eka pun suka lagu ni...i like.biarla org nak kata jiwang ke apa.tp eka mmg suka lagu2 camni.1 lagi yg kump AXL,

Dilla Ady said...

dulu sampai termimpi2 couple ngan penyanyi kumpulan nih..huhuhu..

Miss Layaleya said...

My fav song jgk... suka nyanyi lagu ni kalu karoks.. huhu;p

Abang Jonni said...

oooo... lagu upernye... huhuhu..

SHIMA said...

lagu rupenyaa...ingtkan emme meluakan perasaan...ekeke

.: iEyLa :. said...

lambat sket komen..huhu
suke giler lagu ni..
karok jom kak..hehehe

Amirez said...

oh, dah lama tak dengar lagu ni. dulu selalu dengar kat radio

Post a Comment

tq 4ur comments~