Followers

Jan 25, 2011

U All selalu wat mE TERSENYUM


Salam All belove bloggers

mE sihat ari ni

Alhamdulillah

mE tak gigil, Syukur

mE dah brekfes awal sebelum start keje

roti + milo like u all said~

TQ so much!

Allah saja dpt membalas kebaikan kowang.

Kowang selalu wat mE Ceria

Dgn komen2 kowang di sini

Hope persahabatan maya ini kekal abadi

Doakan kesihatan dan kesejahteraan kita semua

Aminnnn..

23 princes N princess Yg Sweet:

kelisa_samudera said...

apa senyum2? saya tgh seriyes ni.

eMMe said...

terburai gelak ku baca komen en Kelisa, hahaha.....

DKosongLapan said...

cik eMMe...
Insyallah.......panjang umorrr......

Ayuraza said...

kak emme...semoga akak ceria2 selalu...:P

Eye_nee said...

Ha pandai pon nak buat Milo tu..lain hari jgn buat keje ngan perut kosong K....luv yaaa....

~aSHa~ said...

ha ke ada 'org' dlm perut...tu yg cepat lapar dan lapar...

SINGALAUTMETRO said...

salam sejahtera dan salam 1Malaya.

eMMe said...

Yop D08: InsyaAllah mudah2an...

eMMe said...

Ayuraza: terima kasih...moga ari ni ari ceria kita...

eMMe said...

kak Eye Nee~ haaahaaa~ tu la pasal kak, pesan kat org pandai, diri sendiri tak jaga makan minum..huhuhu...

eMMe said...

asha~ ade org ke? InsyaAllah, kalo ade, rezeki mE la tu...hehehe...

eT said...

hehe..pagi2 mulakan dengan senyum... :)

meh join sini..
ada lagi masa lebih kurang 11jam..hehe
http://sukasukimain2.blogspot.com/2011/01/hadiah-fm-dari-abu-dhabi.html

eMMe said...

InsyaAllah, kalo sempat saya join yea eT, tQ...

lydzar said...

senyumlah senyumlah ahai cik mek molek ~nyanyian dari hannah ~ utk lebih menceriakan hati aunty emme

Umie a'iesya said...

kak emme!
ngantok arrrrrrrrrr

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

nanti kita jumpa ka yank...

nak kasi kad jemputan kat kamoo

hehhehehe

(^^,)❤

.: iEyLa :. said...

hope u'll always happy and healthy..

are-za said...

senyum seindah suria yg membaca cahaya..
senyum la dr hati duniamu berseri..



jgn senyum sorg2..bahaya...he2..

♥MAMASYAZA♥ said...

pepagi kena minum n mkn ckit, baru leh buat keje, kalo idak, ketaq tgn n lutut beb

Amy Syaquena said...

insyaallah semiga ceria2 selalu..

norh said...

walaupun di alam maya, tetap sebuah persahabatan kan.. :)

Mrs Nageb said...

Yang penting ikhlas kan Me :)

MOH KEMBARA said...

Salam Emme, simpan biskut atau coklat dlm handbag dan makan dlm keta sebelum sampai ofis kalau takut tak sempat. Jgn berperut kosong me, bahaya!

Post a Comment

tq 4ur comments~