Followers

Dec 20, 2010

Cepat la Pukul 5 petang


Hurm…..menghitung waktu balik nampaknye

Yea la, bos takde….

Mr bos saya bercuti hari ini

Tu yg tergedik2 nak balik

Meronta2

Mengamuk2 dlm hati ku ini

Tak sabar nak balik

Lambat lak jam ni berjalan

Laju la laju……

mE nak balik skrg

confirm tak boleh…

nak masak

nak mengemas

membasuh

menonton

me…..ape2 je la fikir dlm hati pun okey…

arini takde keje ape sgt

takkan nak halfday…asyik2 half day nnt dowang bising

padahal mane de asyik2

biasa laa..bende takde suke nak ada2kan…

hahahahahaahahaa

perasaan saya je tu…

22 princes N princess Yg Sweet:

LyNn HaMzAh said...

lynn pun tak sabar2 nak balik rumah nie...hehehehe...

eMMe said...

Lyn, same la kita...sabar2...dah nak kul 5 eiiiiii.....cepat laa jarum jam bergerak...hehehe...

NUR AIN ZULAIKHA said...

bos ain pon xde sampai esok ye cuti..
rabu nnt baru jumpe kat cameron..huhu~

munna said...

klu bos takde mmg rasa nak blah cepat2 je dari office.. lagi2 yang ada anak kecik mmg nak cepat je balik jumpa baby

eT said...

haha..sama la dgn...tettt....

My Little Diary said...

salam,

hahaha.... tak sabo nak blk rupa2nya...

Dilla Ady said...

ari nih cam lemau jek keje kan..maklum la monday blues la katekan...mintak2 esok da takde blues2 nih..

tp dilla balik kul 6...huwaaaa..lame lagi!

p/s : hepi besday tuk mak eMMe!

SINGALAUTMETRO said...

selamat pulang. jam telah menunjukkan lebih 5 petang

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ai abis keje 4.30 petang
tp dok melepak kat opis lagi
heheheh nak BW belog sahabat2...

hehehhehe....✿(^^,)✿

maiyah said...

sy ada kat rumah je lalala ;)

erienz said...

balik banyak keje yg menanti tu...

Abang Jonni said...

haah... balik nak kene kemas umah... masak... basuh baju... itula... inila...


baik dok opis je....
huhuhu...

eMMe said...

nur Ain~ hati2 jejalan gi Cameron ye dear~

eMMe said...

aa'ah Munna lagi la tergedik2 nak balik, kejar baby kan...nak masak lagi kan....lagi comtmen tinggi, emmi pun tumpang nyelit nak balik cepat gak....hehehe...

eMMe said...

eT~hehehe..main tetttt je, pepaham sendiri la yea, hahaha....

eMMe said...

Rima~eh ofcoz laaa...tu pasal la tak sabar jam 5! tetttt...munyi punch kad mesin, hehehehhe....

eMMe said...

Dilla~ thx for da wish...ehehehe...takleh wat pela kalo balik jam 6, gud bye~ hehehe...

eMMe said...

En SingaLautMetro Zassssss~ tak sempat nak ckp pape dah...bye2!

eMMe said...

Yanie, masuk opis awal, pulang awal la yanie...

eMMe said...

maiyah~ sunuknye dah kat umah oredi....huhuu...setel dah kan keje umah...cekap....

eMMe said...

erienz~ yes ofcoz, samela........

eMMe said...

abg jonni ke buat keje2 rumah tu sume?
yoyo je la tu, hehehehe....

Post a Comment

tq 4ur comments~