Followers

Dec 19, 2010

Jom Tido Esok Kerja


Malam!
Jam menunjukkan 11.40 mlm
Menguap2 je dah nih
Baju tak gosok lagi
Ah…tak tau nak pakai baju pe
Coz dah tak byk baju yg muat utk mE pakai sebenarnya…
Akibat pembesaran badan yg berlaku…
So, sarung baju kurung je yg masih boleh disarungkan di badan
‘sihat’ ini….

Bolehkah saya mengembalikan bentuk badan saya seperti 2 tahun yg lalu???

Harus ku usahakan

Harus

Usaha sampingan saja….hahahaha~ yg penting matlamat saya yg ‘satu’ lagi sebenarnya….

8 princes N princess Yg Sweet:

ChiLaBaey's Spot said...

Selamat pagi.... Nyenyak tido... Saya.....!!!???? Belum tido lagi....

Ena said...

salam emme,

malam tadi kemalalsan sungguh! nak on kan lappy depan mata pun malas.. ishh!..

salam isnin dear.. :D

eMMe said...

Bro Muz~ ha?! tak tido lagiii...
saya sungguh terkejut, brape baldi kopi ari nih, huhuhuuuu...gurau je bro~

eMMe said...

Ena~ ye ke malas, cam tak malas je...ade je Ena online smalam...lajuuu je...hehehehe...

SINGALAUTMETRO said...

bentuk dah sedia ada..oka la tu.

eMMe said...

bentuk dah camni, kene la terima dgn redha ye En SLM...huhuhuhu....

midiaida said...

ala emmi..same jek ngan aku..semakin naik n x turun2..hahah..x pe laa..x elok diet2 kalu nak peknen kan???heheh..

eMMe said...

aida~ aku takot kalo gemok susah nak pregnant....takpela, aku leh cuba kontrol....takmo makan banyak, bukan diet la aida....

Post a Comment

tq 4ur comments~