Followers

Dec 18, 2010

Serammm….la~


Serammm….la~

Sowang2 dok umah nih…

Leh tahan gak seram dia (babak awie nak tido n menegur kak limah yg brada di luar rumah waktu tengah2 malam…)

Hantu Kak Limah Balik Rumah, secara eksklusif di Astro Ria

Sambil tekup dgn tangan, nengok di celah2 jari

Sambil nafas kencang…

Nak tengok gak tapi …… seram2 di sebalik celahan jari je la…huuhuuu…..

12 princes N princess Yg Sweet:

Ena said...

owh.. jam 8.30 tadi tu yeh!
ermm.. ena nak tgk tp tk berani.. so, kasi budak2 tgk kartun.. terus p jemur kain.. hehehe.. memalam jemur kain apa kes?? kikiki..

eMMe said...

tu la pasal....awat tak tunggu pagi2 besok yang.....

SINGALAUTMETRO said...

malam ni lagi banyak hantu berkeliaran..pontianak, langsuir dan hantu galah berdiri di tepi tingkap...hihihihii

eMMe said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
tak baik tau SLM nih!!!!!!!!!huhuhuuu.....

dilla molly said...

eh..cita ni dah ad kat tv ke??

a.samad jaafar said...

tak byk atau lansung tiada filem yg bulih buat teman takut.. mungkin teman terbiasa sebab teman budak kampung kot..

midiaida said...

hahah..baru tgk yg tuh..g tgk..g tgk kat pawagam..kompem x senang duduk..hahah..tp part kelako..x ley tahan giler..hahah..

eMMe said...

dilla, ada tayangan eksklusif 1 jam.....last2 kuar ayat "nak tau ape yg berlaku selepas itu? saksikan di pawagam pada bla..bla..bla..." hehehee....

eMMe said...

ASJ~wahhh...yop...teman kagum dgn yop...mesti takde rasa takut kalo tiba2 lembaga tu muncul depan mata kan yop....teman org bandar, separuh kampung, tapi kampung pun, tak sampai separuh le, hehehee.....

eMMe said...

Aida, aku tergedik2 nak tgk cite HKLBR nih...tapi tak tau la cenne, kalo tak tunggu CD je le.....

Lina Rahim said...

oh dah ada kat TV ke citer ni?ingatkan movie kat cinema je

eMMe said...

Lina~ bukan le, aritu cume tayangan eksklusif je, bukannye dia tayang dah kat TV...hehehehe...

Post a Comment

tq 4ur comments~