Followers

Dec 23, 2010

My Beloved Follower 200~

Salam kowang….Hari ini mE nak kowang kongsi rasa gumbira mE
Kerana mE dah ade 200 Follower
Sunuknya…suke sgt…
U Follow I Follow You Back la kekdahnya~
Tak menyangka
mengagumkan
mengujakan
perasaan mE ini…..bila melihat ke 200 adalah
Sape dia yg ke 200 itu?



Seorang perempuan yg ayu



Seorang isteri kepada En Razak


Seorang Ibu kepada Azad Ryan


Berumur 25 tahun (muda byk dari mE tuuu)


Beliau dok kat Putrajaya (jiran mE tau kowang…)




Beliau adalah

Sila tepuk tangan…
Makaseh beb, sebab sudi gak folo blog aku sekian lama, kau menyedari, bahawa baru hari ini ko baru nak folo blog aku yea…hehehe…
Dengan rasa syukurnya mE ingin memberikan hadiah tanda persahabatan pada Ayu~
Balik ni jumpe, amik adiah ekk
Jiran kan…by hand sudah…

So, itu saje citer petang ni T saya citer lain plak, bye~


14 princes N princess Yg Sweet:

Ena said...

Jiran??? eheheh..

sonot la camtu.. :D

eMMe said...

Ena, tak penah jumpe live, kenal dlm blog gak, hehehe...

My Little Diary said...

salam

tahniah emme... si ayuraza ni rajin gak singgah blod saya... huhu, comel anak dia...

fikaryna said...

anak dia..comei nya..

eMMe said...

Rima~aa'ah betul tu...atas kerajinan dia tula, mE nak kasi hadiah kat dia, hehehhe...tQ

eMMe said...

ryna~ anak u pun comel gak nnt...baby mmg sume comel...kan...

Ayuraza said...

OMG...OMG...OMG...
suker..lebiu lebih la..aah xpasan FM yg ke 100..seronok2..

tol ke nak jumpe nih???

nusha said...

wah3 suka kak emme ea..
tahniah2!!!
u follow me,i follow back..heheh..

E K A said...

ala...eka tak dpt pong.nyesal follow awal2 :)

SINGALAUTMETRO said...

tahniah...

eMMe said...

Ayu~ mesti la nak jumpe, nape tak percaya ke? hehehe...

eMMe said...

nusha~ mesti la suke yank, makin ramai yg folo blog akak yg tak seberapa nih, hehehe...

eMMe said...

Eka~ alaa yank, rezeki ade dimana2...ade tu rezeki Eka...kalo bukan dgn mE, hehehe...

eMMe said...

En SLM~ thx!

Post a Comment

tq 4ur comments~